صیانت از خانواده شهدا، صیانت از خون شهداست1403/02/16

 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کردند: باید خانواده‌های شهدا و ایثارگران که صاحبان این انقلاب هستند، در جریان رویدادهای کشور و نقشه‌های دشمن قرار گیرند تا در فتنه‌ها سنگر بان این انقلاب باشند نه اینکه خود نیز تحت تأثیر این فتنه‌ها قرار گیرند.

 

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته» در دیدار مدیرکل و جمعی از مسئولین بنیاد شهید و امور ایثار گران استان قم، خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثار گران را خدمت بسیار بزرگی عنوان کردند و ابراز داشتند: بنیاد شهید یک مجموعه مقدسی است.

 

وظیفه همه ما تکریم و تسهیل مشکلات زندگی خانواده شهدا و ایثار گران است و دولت محترم و بنیاد شهید نیز برای تحقق این مسئله در تلاش‌اند؛ اما میان آنچه که هست و آنچه که باید باشد فاصله وجود دارد.

 

امام جمعه قم با اشاره به برنامه ریزی دشمنان برای تأثیرگذاری بر فرزندان شهدا، تصریح کردند: یکی از اهداف اصلی دشمنان رفتن سراغ خانواده‌هایی است که با انقلاب گره خورده‌اند و تمام هستی و دارایی خود را برای حفظ این انقلاب فدا کرده‌اند تا بتواند نگاه آنان را نسبت به انقلاب تغییر دهد.

 

در کنار کار بزرگ خدمت رسانی مادی به خانواده‌های شهدا و ایثار گران، باید این عزیزان که صاحبان این انقلاب هستند، در جریان رویدادهای کشور و نقشه‌های دشمن قرار گیرند تا در فتنه‌ها سنگر بان این انقلاب باشند نه اینکه خود نیز تحت تأثیر این فتنه‌ها قرار گیرند.

 

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری ابراز داشتند: جنگ امروز هویت ملی و مذهبی ما را نشانه رفته است و افکار و ذهن‌ها را درگیر می‌کند. جوان به جای اینکه در مسیر برنامه‌های دینی و اعتقادی باشد، در مسیر دیگری حرکت می‌کند.

 

ایشان با اشاره به نقش خانواده‌های شهدا و ایثار گران در جامعه خاطر نشان کردند: خانواده شهدا و ایثار گران باید برای جامعه متدین ما الگو بوده و بر آن‌ها تأثیر گذار باشند.

 

هر قدمی که در جهت رضایت‌مندی خانواده شهدا برمی‌دارید مشمول دعای شهدا می‌شوید

 

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با تأکید بر لزوم صیانت فرهنگی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، بیان داشتند: صیانت از خانواده شهدا، صیانت از خون شهداست و هر قدمی که در جهت رضایت‌مندی خانواده شهدا بر می‌دارید مشمول دعای شهدا می‌شوید و زندگی شما پر از خیر و برکت خواهد شد.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.