دومين سالياد رحلت امام جمعه فقيد يزد برگزار مي شود. 92/04/09

http://h-bushehri.ir/images/zaman1/b89340405ace0efb91a79d32fa51eef8.jpgدفتر آيت الله شهيد صدوقي طي اطلاعيه اي اعلام کرد مراسم سالگرد حجت الاسلام و المسلمين محمد علي صدوقي سه شنبه شب پس از نمازمغرب و عشاء در مسجد حظيره و همچنين روزهاي چهارشنبه و پنج شنبه دوازدهم و سيزدهم تيرماه در بيت آن شهيد بزرگوار برگزار خواهد شد.

 اين مراسم به ترتيب با سخنراني حضرت آیت الله سید هاشم  حسيني بوشهري مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور  حجت الاسلام نقويان و حجت الاسلام و المسلمين مجيد انصاري برگزار مي شود.

 متن اين اطلاعيه بدين شرح است:

 

 

بسم الله الرحمن الرحيم

 

يازدهم تيرماه يادآور شهادت حضرت آيت ا… صدوقي (رضوان الله) است، بزرگ مردي که به فرموده حضرت امام خميني(ره) با شهادتش « اسلام خدمتگذاري متعهد و ايران فقيهي فداکار و استان يزد سرپرستي دانشمند را از دست داد ».

 شهادت وي رخداد جانگدازي بود هرچند اين واقعه اراده ملت قهرمان و شهيد پرور ايران را درمبارزه با دسيسه بدخواهان و دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي مستحکم کرد و شکست استکبار و منافقان کور دل را به دنبال داشت.

 بزرگ مرد ديار دارالعباده و سومين شهيد محراب، با قاطعيت، بلندهمتي، اخلاق نيکو، فروتني، پيشتازي در کمک به محرومين و مستضعفان نمونه يک شخصيت انقلابي و مسلمان را به مرصه ظهور رساند.

 چنين روزي در تقويم يادآور درگذشت فرزند نيکوخصال و صبور ايشان مرحوم حجت الاسلام و المسلمين حاج شيخ محمدعلي صدوقي است.شخصيتي که در قامت نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد به عنوان نماد مردمداري، سياست و کياست و از همه مهمتر خداترس و ولايت مدار شهره عام و خاص بود.

 براي گراميداشت ياد و خاطره سي و دومين سالگرد شهادت اين شهيد و دومين سالگرد هجرت فرزند صبورش، از آحاد مردم انقلابي و شهيد پرور استان يزد به ويژه خانواده معزز شهدا و سلسله جليله روحانيت دعوت مي شود تا در مراسمي که روز سه شنبه يازدهم تيرماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حظيره و همچنين روزهاي چهارشنبه و پنج شنبه دوازدهم و سيزدهم تيرماه در بيت آن شهيد بزرگوار برگزار خواهد شد، شرکت نمايند.

 اميد که ملت عزيز ايران در راستاي آرمانهاي بلند امام راحل عظيم الشأن(ره) و منويات مقام معظم رهبري همواره راه توسعه و پيشرفت و اعتلاي کلمه حق و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را طي نمايد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.