ديپلمات‌ها و رسانه‌ها نگذارند شيخ زکزاکي به فراموشي سپرده شود95/05/15

http://bushehri.net/images/41/222/8757452/20/90/2345/345/sheikh-ebrahim-zakzaky-nigeria.jpgمعاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با درخواست از رسانه‌ها مبني بر پيگيري همه‌جانبه براي آزادسازي اين روحاني انقلابي، فرمودند: رسانه‌ها و ديپلمات‌ها تلاش کنند تا وضعيت شيخ زکزاکي به‌دست فراموشي سپرده نشود و هرچه سريع‌تر ايشان آزاد شوند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در گفت‌وگو با خبرنگار یکی از خبرگزاری ها در قم، با اشاره به پيگيري وضعيت شيخ اظهار داشتند: شيخ ابراهيم زکزاکي چهره انقلابي، ديني و مذهبي هستند که متأسفانه به علت فشار ارتش و دولت نيجريه در شرايط نامناسبي به سر مي‌برند.

ایشان با بيان اينکه بايد به خاطر تهديدهايي که متوجه ايشان و پيروانشان است اقدامات مؤثري انجام شود، خاطرنشان کردند: طبق گزارش‌هايي که توسط فرزند اين عالم بزرگوار داده‌شده ايشان بينايي يکي از چشمانشان را ازدست‌داده و مشکلات ديگري هم پيدا کرده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبري تصريح کردند: بايد مسلمانان، علما و بزرگان اسلام حرکاتي حتي در قالب ديپلماسي براي نجات ايشان انجام دهند.

ایشان با درخواست از رسانه‌ها مبني بر پيگيري همه‌جانبه براي آزادسازي اين روحاني انقلابي، عنوان کردند: رسانه‌ها و ديپلمات‌ها تلاش کنند تا وضعيت شيخ زکزاکي به‌دست فراموشي سپرده نشود و هرچه سريع‌تر ايشان آزاد شوند.

اتفاقاتي که در عربستان، نيجريه و بحرين افتاده است نشان مي‌دهد اين کارها يک توطئه مشترک است که در مقابل علماي دين و چهره‌هاي شاخص مذهبي چنين رفتارهايي داشته باشند.

ایشان با بيان اينکه بايد اقداماتي -هرچند مذاکره با دولت نيجريه- انجام شود، عنوان کردند: بايد همه دست‌به‌دست هم دهند تا اين روحاني مظلوم و فدايي اسلام از چنگال مخالفان اسلام خارج شود.

دیدگاه‌ها   

فتحی
#1 فتحی 1394-08-27 18:12
هیچ کتابی به پای این کتاب نمیرسه معجزه است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.