روز پرترافیک فیضیه و طنین شعار مرگ بر آل سعود95/06/15

http://bushehri.net/images/41/222/8757452/20/90/40256.jpgسال تحصیلی حوزه های علمیه با حضور حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در مدرسه فیضیه، خاستگاه انقلاب اسلامی آغاز شد.

راهروهای مدرسه فیضیه با آغاز سال تحصیلی، روز پرترافیکی را پشت سر گذاشتند.

تعدادی از خبرنگاران رسانه های حوزوی و صداوسیما در مسیر منتهی به محل مراسم حضور داشتند و با مسئولان و اساتید حوزه دقایقی مصاحبه می کردند.

آیات حسینی بوشهری، مقتدایی، خاتمی، اعرافی، غروی، کعبی، حجج اسلام والمسلمین فرخ فال، عماد، حسینخانی و جوادی از جمله چهره های حوزوی شناخته شده ای بودند که پاسخگوی سوالات رسانه ها در خصوص آغاز سال تحصیلی شدند.

در مراسم آغاز سال تحصیلی، بعد از قرائت قرآن و مدیحه سرایی به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)، آیت الله استادی دبیر شورای عالی حوزه به سخنرانی پرداخت.

آیت الله اعرافی نیز در آغاز سخنان خود از تلاش همه کسانی که در پیشبرد اهداف حوزه نقش داشتند به خصوص آیت الله حسینی بوشهری مدیر سابق حوزه‎های علمیه به عنوان شخصیتی که سال ها در خدمت آرمان های حوزه بود و گام های بزرگی را برای پیشرفت حوزه برداشت، قدردانی کرد و از خداوند برای زعمای بزرگ حوزه طلب علو درجات کرد.

دیدگاه‌ها   

طهماسب
#1 طهماسب 1394-10-05 07:41
کشور اردن که خیری به ما نرسانده شاید ما بهش خیری برسانیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.