شهدای مدافع حرم در مقام عمل اهل‌بیت(ع) را شناختند/ انتقاد از تخریب‌کنندگان مدافعان حرم95/08/08

http://www.bushehri.net/images/0bushehri/IMG09591857.jpgعضو شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه اگر امروز ما در سوریه نبودیم باید در کنار مرزهای خود با تکفیری‌ها و داعش می‌جنگیدیم، فرمودند: شهدای مدافع حرم در مقام عمل اهل‌بیت (ع) را شناختند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در اجتماع بزرگ مدافعان حرم و عزاداری دهه سوم ماه محرم در مصلای امام خمینی (ره) مرکز مازندران، اظهار کردند: مسیری که ائمه و امام معصوم برای ما تعیین کردند را باید پیروی کنیم تا به سر منزل مقصود برسیم.

ایشان بهترین راه زندگی را پیروی از دستورات خداوند در قرآن کریم دانستند و افزودند: اساس اسلام ولایت‌پذیری و محبت به اهل بیت است.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه بعضی‌ها کینه به اهل‌بیت دارند، عنوان کردند: عده‌ای که گنبد امامان معصوم را تهدید به تخریب می‎کنند، از اسلام بهره‌ای نبرده‌اند.

آیت الله حسینی‌بوشهری با بیان اینکه پایه و اساس اسلام محبت بر ائمه و اهل بیت است، تصریح کردند: کسانی که رابطه عاطفی با اهل بیت ندارند بویی از اسلام نبرده‌اند.

ایشان یکی از راه‌های خارج شدن از مشکلات وانفسای جامعه را محبت به پیامبر گرامی اسلام (ص) و محبت به اهل‌بیت دانستند و اضافه کردند: پذیرش ولایت پیامبر یکی از راه‌های معرفت و شناخت است.

امام جمعه قم بیان کردند: امروز جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی پیامبر گرامی اسلام را نمی‌بینند اما هر زمان خطر تخریب بارگاه ائمه را حس کنند در صحنه‌های نبرد حضور پیدا می‌کنند.

ایشان با انتقاد از تخریب‌کنندگان و توهین‌کنندگان به جایگاه مدافعان حرم، افزودند: اگر حس ملی‌گرایی ندارید دست‌کم اظهارنظرهای غیر واقع نداشته باشید.

 عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اگر امروز ما در سوریه نبودیم باید در کنار مرزهای خود با تکفیری‌ها و داعش می‌جنگیدیم، خاطرنشان کردند: شهدای مدافع حرم در مقام عمل اهل‌بیت (ع) را شناختند.

ایشان با بیان اینکه گاهی اوقات از مسائل دینی و احکام شرعی فاصله می‌گیریم، افزودند: روحانیون و علما بیشتر به مسائل شرعی در جمع مردم و جوانان بپردازند.

آیت الله حسینی‌بوشهری با بیان اینکه در پیاده‌روی اربعین قصد ما فقط نباید برای پیاده‌روی باشد بلکه باید نسبت به امام حسین (ع) شناخت پیدا کنیم، عنوان کردند: باید دلبسته و وابسته به اهل بیت باشیم و دوستی با دوستان اهل‌بیت و دشمنی با دشمنان اهل بیت را سرلوحه خود قرار دهیم.

ایشان با بیان اینکه امروزه جوانان مسائل ورزشی در دورترین نقطه جهان را پیگیری می‌کنند اما اطلاعاتی از زندگی ائمه و امامان معصوم ندارند، فرمودند: جوانان در زندگی امامان معصوم تأمل و تدبر کنند و زندگی آنها را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.