فرد اصلح باید پاسدار ارزش‌های انقلاب باشد

http://h-bushehri.ir/images/zaman0mohammadrezapoor/IMAGE634595499777812500.jpgآیت الله حسینی بوشهری در خطبه های نماز جمعه امروز اظهار کرد: ایران اسلامی امروز وظیفه روشن‌گری را بر عهده دارد، دشمنان غافلگیر شدند و نتوانستند مانع حرکت بیداری اسلامی شوند، اما امروز در جهت کند کردن این حرکت اقداماتی انجام می‌دهند و با حرکت‌های تکفیری و انتحاری آبروی خود را می‌برند.
آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به نزدیک شدن انتخابات گفت: ملت ایران ملت هوشمندی است و امیدواریم که در عرصه انتخابات هم با سربلندی بتوانند از عهده تکلیف خود بربیایند، در همه مجامع بین‌المللی تأیید صلاحیت وجود دارد.
وی به ویژگی‌های اصلح اشاره کرد و افزود: اصلح باید داری ظرفیت بزرگ، تعهد، ولایت‌مدار، پاسدار ارزش‌ها، فسادستیز، عدالت‌خواه، معتقد به خرد جمعی، شایسته سالار و عمل‌کننده بر اساس عزت و مصلحت باشد، همچنین وی باید دارای دیپلماسی فعال در عرصه بین‌المللی باشد تا بتواند از حقوق ملت ایران دفاع کند.
امام جمعه قم گفت: فرد اصلح باید اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهد و آنچه در توان دارد مخلصانه به این مردم شریف ارائه کند، در عرصه اقتصادی بتواند کارساز باشد،‌ گرانی‌های طاقت‌فرسایی گریبان‌گیر مردم شده است، مسؤولان برای کاهش گرانی‌ها اقدام کنند.
وی با اشاره به زلزله‌های اخیر در مناطقی از کشور ابراز کرد: در برخی مناطق گرمای زودرس آمده است، در این گرمای زودرس مردم نیاز به امکاناتی دارند که آنان را از مشکلات گرما حفظ کند، مردم در این امر نیز کمک کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.