فریاد کوبنده مردم قم بر سر جنایت‌کاران تکفیری 92/02/21

http://h-bushehri.ir/images/zamanm/zaman.jpgمردم قم در اعتراض به تخریب قبر حجر بن عدی توسط گروه‌های تکفیری دیروز پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی کردند.

مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه قم دیروز پس از اقامه فریضه جمعه و در اعتراض به هتک حرمت صحابی گرانقدر رسول اکرم(ص) و امیرمومنان(ع) و تخریب قبر حجر بن عدی توسط گروه‌های تکفیری راهپیمایی کردند.

در این راهپیمایی آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و امام جمعه قم، آیت‌الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین و شورای نگهبان، دلبری شهردار قم، امیرآبادی نماینده قم در مجلس و جمعی دیگر از اعضای جامعه مدرسین و طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه در کنار سایر اقشار حضور داشتند.

راهپیمایان که مسیر حرم تا میدان شهدا را از طریق خیابان ارم می‌پیمودند پلاکاردهایی با مضامین اتحاد میان مسلمانان و لزوم اعتراض جهانی علیه اقدام وحشیانه گروه‌های تکفیری را در دست داشتند و علاوه بر آن شعارهایی چون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» هم در طول مسیر طنین‌انداز بود.

از دیگر شعارهایی که توسط راهپیمایان قمی سر داده می‌شد می‌توان به «القاعده با همکاری وهابیت، اجرا می‌کند امر آمریکا را» و «اسرائیل، این آخرین هشدار است» و «مرگ بر آل سعود» اشاره کرد.

مردم قم در پایان این راهپیمایی از همه کشورهای اسلامی و مجامع بین‌المللی خواستند جنایت گروه‌های تکفیری و وهابی در تخریب آرامگاه حجر بن عدی را محکوم کرده و برای جلوگیری از تکرار چنین وقایعی چاره‌اندیشی کنند.

دیدگاه‌ها   

الناز از نقده
#2 الناز از نقده 1395-02-12 04:44
سلام علیکم پدرمن کارگره عاشقشم کارگرها از کمترین حقوق و مزایا برخوردارن تو رو خدا کاری کنید حتی اگر بیمه شون طوری بشه که کارفرماها نتونن از زیرش در بروند لطف بزرگی میکنین
نقل قول کردن
شهروز عارف
#1 شهروز عارف 1395-02-11 17:24
سلامی میکنم به سید مدافع قشر ضعیف جامعه دست شما را باید بوسید زمانی که تمام فکرمشغولی مسئولین پست و مقام است شما درباره امنیت شغلی افرادی می گویید که زحمت کشند و مظلومند ضعیفند پدری داشتم روی ساختمان کار می کرد از روی ساختمان افتاد و عمرش رو داد به شما عاشق روحانیت بود میخواست منو بفرسته طلبگی اما نه عجل مهلتش داد نه من نادان به طلبگی رفتم از شمامیخوام که آبرویی نزد خدا دارید برای من درخواست ببخشش کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.