كمیته همكاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان یزد حائز رتبه برتر كشوری شد92/04/15

http://h-bushehri.ir/images/zaman2/image_73456.jpegدرهمایش سالانه همکاری‌های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش از كمیته همكاری های حوزه علمیه وآموزش و پرورش استان یزد به عنوان کمیته برتر كشوری تقدیر شد .

در هفتمین همایش سالانه همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش ، از کمیته‌های استان های ‌ یزد ، اردبیل ، خراسان شمالی و بوشهر به عنوان کمیته های برتر کشور تقدیر به عمل آمد . این همایش  با حضور حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی، مدیر حوزه های علمیه خواهران، آیت‌الله دری نجف‌آبادی امام جمعه اراک و معاونان وزارت آموزش و پرورش در سالن اجتماعات دارالشفای قم برگزار شد. در این مراسم آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در سخنانی برگزاری همایش سالانه همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش را گامی بسیار ارزشمند دانستند و تصریح کردند: عشق، درک مشترک و احساس مسئولیت انگیزه فعالیت این دو نهاد مقدس است.

ایشان با تاکید بر اینکه باید انتظارات رهبری از خود را مرور کنیم تصریح کردند: یکی از مهمترین مطالبات رهبری تحول در آموزش و پرورش و حوزه علمیه است که به طور جدی باید با برنامه‌ریزی مناسب این مطالبه رهبری محقق گردد.

http://h-bushehri.ir/images/zaman2/99.jpeg

 

http://h-bushehri.ir/images/zaman2/9999.jpeg

http://h-bushehri.ir/images/zaman2/image_gallery.jpeg

 

دیدگاه‌ها   

غفاری
#1 غفاری 1395-02-24 03:54
سلام علیکم در ماه شعبان چندین تولد داریم چرا صدا و سیما این اعیاد را پرشور برگزار نمی کند مردم ایران رو به افسردگی می روند سالانه چندهزار خانواده بر اثر تصادفات عزادار می شوند چندین هزار نفر بر اثر مرگ طبیعی جان خود را از دست می دهند و خانواده هایشان عزادار می شوند 350هزار نفر بیماری شبیه سرطان دارند و بسیاری با فقر دست وپنجه نرم می کنند برنامه های شاد می تواند لحظه ای هم شده دل آنها را شاد کند از شما خواهش داریم رسیدگی شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.