مسئولین به فکر فرهنگ و اخلاق جامعه باشند/برنامه فرهنگی راهبری، سازنده و کاربردی باشد95/06/04

http://bushehri.net/images/1000/1245/10/2323/IMG15542048.JPGمعاون جامعه مدرسین حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» صبح دیروز در دیدار رئیس و اعضای کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با بیان اینکه مسئله ای که باید برای آن برنامه راهبری، سازنده و کاربردی انجام داد؛ بعُد فرهنگی است که باید سنجیده و درست عمل کرد، فرمودند: مجموعه و نهادی که با نام مقدس اهل بیت (ع) و امام راحل در حال فعالیت می باشند و حتی کسانی که در این نوع مجموعه ها مشغول خدمت رسانی و یا تحت حمایت آن می باشند، باید به گونه‎ای رفتار کنند و تربیت شوند که از لحاظ فرهنگی و اخلاقی از دیگران بالاتر باشند.

چگونه راهبری کنیم مهم است و مهمتر اینکه به همان انداره که به فکر شکم و تغذیه دیگران می باشیم، لازم است به فکر اخلاق و فرهنگ آنان هم باشیم.

امام جمعه قم با بیان این که باید در عرصه اخلاقی و تربیتی از ظرفیت حوزه استفاده کرد، عنوان کردند: جوانان این مرز و بوم همه فرزندان این آب و خاک و قرآن می باشند و هدف درخشش است و باید در عرصه های مختلف اشتغال و فرهنگ و تربیت اسلامی به گونه‎ای برنامه ریزی کرد تا خانواده‎ها در دام های شیاطین قرار نگیرند.

آیت الله حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه شعار تکریم ارباب رجوع نباید در شعار باقی بماند و خلاصه شود، افزودند: اسلام به مسلمانان می گوید، باید نسبت به دیگران به گونه‎ای رفتار کرد که گویا نمی دانیم یعنی همان اصل تغافل و برخورد محترمانه داشتن است. این ها جزء مباحث کلیدی در برخورد ارباب رجوع است و باید دانست و عمل کرد.

دیدگاه‌ها   

فهمیده
#2 فهمیده 1395-05-17 17:00
قطع صله رحم واقعا عواقب بدی دارد من به چشمم دیدم و تاوان پس دادم
نقل قول کردن
یوسفی
#1 یوسفی 1395-05-17 04:04
برادرم خدا بيامرزدش وقتي با من درگير شد
و مقصر او بود به يک هفته نکشيد که از دنيا رفت اين روايت رو خوندم مو
به تنم سيخ شد خدا همه چيز رو گفته ماييم که غافليم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.