واکنش مدير حوزه‌هاي علميه کشور به جنايت اخير تکفيري‌هاي مصر 92/04/04

http://h-bushehri.ir/images/zamanm/6bcf838929ae2b5e803a72df8930403f_XL.jpgآیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و معاون جامعه مدرسين حوزه علميه قم جنایت اخیر تکفیری های مصر را محکوم کرد .
آیت الله حسینی‌بوشهری در نشستی با مدیر و معاونین حوزه علمیه استان قم فرمودند : این گونه اقدامات وحشیانه نشان دهنده بغض و کینه به مکتب انسان ساز اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی ایران است.
ایشان مسئولیت حوزه و روحانیت را در عصر کنونی بسیار سنگین و حساس دانستند و افزودند : امروز بغض و کینه علیه شیعه و مکتب اهل‌بیت‌(ع) به وجود آمده که نمونه آن حمله وهابیون تکفیری مصر به منزل عالم بزرگوار شیعی و به شهادت ‌رساندن این عالم و 3 تن از یارانش است.
ایشان با اشاره به فتوای تکفیری‌ قرضاوی ، افزودند: دشمنان در صحنه بین‌المللی بر اثر بغض و کینه‌ای که نسبت به انقلاب اسلامی و شیعه دارند ، با ایجاد بحث‌های طایفه‌ای بین شیعه و سنی ، جهان اسلام را با چالش رو به رو کرده اند.
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشوربا اشاره به رسالت حوزه و روحانیت در دنیای کنونی، ابراز داشتند: ما به عنوان حوزه شیعی کار سنگینی را پیش رو داریم و باید در فضای غربت و مظلومیت اهل‌بیت‌(ع) نیرو تربیت کرده و از اسلام ناب دفاع کنیم .

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.