ولایت‌مداری تنها راه مقابله با دشمنان و کینه‌توزان اسلام است95/06/31

http://www.bushehri.net/images/0bushehri/1/7757/767/9089%201.jpgنماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری فرمودند: ولایت‌مداری تنها راه مقابله با دشمنان و کینه‌توزان اسلام است که در این راستا باید مسلمانان بر کانون محوری اسلام«ولایت» حرکت کنند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» ظهر دیروز در مراسم جشن غدیر خم در بوشهر با تبریک این روز مبارک و مهم، غدیر را نقطه اوج حرکت اسلامی مسلمانان دانستند و اظهار داشتند: در عصری که نبی مکرم اسلام(ص) اعمال حج را به جای می‌آوردند، ایشان منتظر فرمان الهی برای اجرای آخرین ماموریتش بود.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه جبرئیل امین برای ابلاغ وحی الهی نازل شد افزودند: جبرئیل امین خطاب به پیامبر گرامی اسلام(ص) ابلاغ کرد که آنچه قبلا گفته بودیم و بر شما نازل شده بود ابلاغ کن و از شر کینه‌توزان و حسودان باکی نداشته باش چرا که در حفظ و پوشش الهی قرار دارید.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پیام جبرئیل امین به پیامبر گرامی اسلام(ص) چیزی جز نصب علی(ع) به عنوان جانشین نبود خاطرنشان کردند: این پیام چیزی جز موضوع ولایت و رهبری امت اسلامی نبود.

آیت الله حسینی‌بوشهری با بیان اینکه ولایت ادامه دهنده رسالت پیامبر گرامی اسلام(ص) است تصریح کردند: خداوند متعال در این پیام خطاب به نبی مکرم اسلام(ص) آورده است که اگر این مسئولیت سترگ و مهم را به انجام نرسانی گویا رسالت را کامل انجام ندادی.

امام جمعه قم مهم‌ترین پیام غدیر را ولایت‌مداری و رهبری امت اسلامی دانستند و فرمودند: بزرگترین پیام جریان غدیر برای جامعه مسلمان این است که ولایت و رهبری امت اسلامی موضوع مهمی است که باید مسلمانان به آن توجه کنند.

اگر می‌خواهیم ادامه دهنده راه غدیر باشیم فردی که در زمان غیبت امام زمان(عج) به عنوان سکان‌دار کشتی امت اسلامی معرفی شده که در شخصیت حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) تجلی یافته باید راه و مسیر و برنامه‌های ایشان را با شایستگی دنبال کنیم.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه تنها راه شکست دشمنان اسلام ولایت‌مداری است تاکید کردند: مسلمانان اگر حول محور ولایت و رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت کنند می‌توانند در مقابله با دشمنان و کینه‌توزان ایستادگی کنند و آنان را شکست دهند.

آیت الله حسینی‌بوشهری ولایت و ولایت‌مداری را نقطه مهم و کانون محوری اسلام و مسلمانان دانستند و خاطرنشان کردند: وظیفه ولایت‌‌مداری امروز بر دوش همه مسلمانان قرار دارد چرا که اگر در صدر اسلام مسلمانان بر حول محور ولایت بودند و پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام علی(ع) را همراهی می‌کردند، شاهد این تشتتی که امروز در میان جوامع اسلامی است نبودیم.

ایشان با تاکید بر اتحاد و وحدت میان مسلمانان افزودند: اگر بخواهیم وحدت و یکپارچگی در جوامع اسلامی و ایران اسلامی ایجاد شود باید حول سخنان، رفتار و اقدام رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد تا به سعادت و خوشبختی نائل شویم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.