پیروز واقعی انتخابات کسی است که به ارزشهای اسلامی توجه کند92/02/15

http://h-bushehri.ir/images/zaman/80612575-3859342.jpgمدیر حوزه های علمیه سراسر کشور  اظهار داشت: در عرصه انتخابات باید براساس ارزش‌های انقلاب حرکت کنیم و اگر این مسیر را در پیش بگیریم پیروز می‌شویم حتی اگر در انتخابات هم رای نیاوریم.


مدیر حوزه‌های علیمه سراسر کشور با بیان اینکه شرایط کشور با وجود تحریم‌ها و تهدیدها شرایط مناسبی است، خاطرنشان کرد: در همایش  اخیر بیداری اسلامی که با عنوان علما و بیداری اسلامی برگزار شد، یکی از علمای لبنان در مراسم اختتامیه گفت که جامعه اسلامی نیاز به  امام و پیشوا دارد و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به عنوان رهبر کل جهان اسلام شناخته می‌شود.
 طرح این موضوع از سوی یکی از علمای لبنانی نشان می‌دهد که انقلاب ما می‌تواند الگو باشد.
امام جمعه موقت قم در ادامه با بیان این مطلب که هنوز از ظرفیت حوزه و روحانیت به نحو مطلوب استفاده نشده است، تصریح کرد: مجلس و کابینه دولت در چارچوب حرکت می‌کند، ولی ما نیازمند نظام‌سازی هستیم. این نظام‌سازی باید در ابعاد سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به وجود بیاید ضمن آنکه فردی که سکان دار دستگاه اجرایی کشور می‌شود نباید روزمرگی را در پیش بگیرد.

نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر برنامه‌محوری گفت: افراد باید سلیقه‌های مختلف را به برنامه تبدیل کنند و ما برنامه دراز‌مدت، میان‌ مدت و کوتاه ‌مدت داریم و برای همه آنها می‌توان طرح‌های مناسبی را ارائه داد.

وی افزود: فردی که عهده ‌دار مسئولیت اجرایی کشور می‌شود باید تحت لوای دین حرکت کند نه اینکه برای آن شعارهای جذاب مهم باشد.

مدیر حوزه های علمیه کشور تصریح کرد: جاذبه‌های دین ما بسیار زیاد است و می‌تواند همه اقشار را جذب خود کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنانش به تبلیغات دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: باید مراقب باشیم و ببینیم که تبلیغات دشمن به چه سمت و سویی می‌رود. اگر دشمن از عملکرد ما تمجید کرد شک نکنید که کار ما اشتباه است.

امام جمعه موقت قم گفت:  تعریف دشمن یعنی زیر سوال بردن ما و ما باید مراقب عملکرد‌های خود باشیم.

عضو جامعه مدرسین ادامه داد: آنچه مسلم است، آن است که در عرصه انتخابات باید براساس ارزش‌های انقلاب حرکت کنیم، اگر این مسیر را در پیش بگیریم، پیروز می‌شویم حتی اگر در انتخابات هم رای نیاوریم.

آیت الله بوشهری ادامه داد: در انتخابات باید معیارهای اخلاقی را در نظر گرفت و اگر این معیارها را در نظر نگیریم و حتی پیروز عرصه انتخابات نیز شویم در اصل شکست خورده‌ایم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عرصه انتخابات به برکت خون شهیدان برای ما فراهم شده است، تاکید کرد: از این رو چهره‌هایی که در خود این توانایی را می‌بینند، در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند و این مردم هستند که انتخاب می‌کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.