پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه، پیروزی اسلام و قرآن بود/ جهت گیری انقلاب اسلامی توسط وزارت باید حفظ شود95/05/23

http://bushehri.net/images/namazjoume/photo_2016-07-26_11-27-19.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در خطبه های این هفته نماز جمعه قم با اشاره به این که 23 مرداد مصادف با روز مقاومت و پیروزی قهرمانانه حزب الله لبنان بر ارتش صهیونیست در جنگ 33 روزه است، عنوان کردند: این پیروزی اسلام و قرآن و جهاد همراه با صبر و اخلاص بود که توانست در مقابل دشمن به پیروزی برسد.

ما لازم می‌دانیم که از حزب الله لبنان و سیدحسن نصرالله به خاطر این پیروزی و مقاومتی که در مقابل دشمنان اسلام دارند، قدردانی و تشکر کنیم.

امام جمعه قم با اشاره به مناسبت 28 مرداد، اظهار داشتند: کودتای ننگین آمریکایی‌ها علیه دولت قانونی مصدق در روز 28 مرداد رخ داد که پس از آن، با تشکیل ساواک، خفقانی در ایران ایجاد کردند که شرایط بسیار سختی بر مردم ایران گذشت.

در واقعه 28 مرداد تنها استکبار و استبداد مسئول این رخداد نبودند، بلکه کوتاهی‌های داخلی هم اتفاق افتاد، از جمله آیت الله کاشانی در روز 27 مرداد نامه ای به دکتر مصدق نوشت و نکاتی از جمله احتمال کودتا را به مصدق متذکر شد، اما دکتر مصدق در پاسخ می‌گوید: «نامه شما رسید، من به پشتیبانی ملت مستحضرم».

اگر دکتر مصدق و آیت الله کاشانی اعلامیه مشترکی منتشر می‌کردند و به مردم اطلاع رسانی می‌کردند، واقعه کودتای 28 مرداد اتفاق نمی افتاد و یا به این شدت نمی بود.

امام جمعه قم در پایان به ملاقات اخیر وزیر اطلاعات با مقام معظم رهبری (مدظله) اشاره کردند و فرمودند: مقام معظم رهبری (مدظله) از وزارت اطلاعات به خاطر رسیدگی به وضعیت امنیتی کشور و رصد مفاسد اقتصادی تشکر کردند و تأکید داشتند که جهت گیری انقلاب اسلامی توسط وزارت باید حفظ شود و فاصله بین ایران و استکبار باید محفوظ بماند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.