پیکر مطهر 12 شهید مدافع حرم در قم تشییع شد95/07/03

http://www.bushehri.net/images/0bushehri/1/7757/767/82240355-71037525.jpgپیکر مطهر 12 شهید مدافع حرم حضرت زینب(س)، بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» امام جمعه قم، قشرهای مختلف مردم انقلابی و متدین قم تشییع و به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع پیکرهای مطهر مدافعان حرم از مصلی قدس آغاز و نماز میت توسط آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید اقامه شد.

در این مراسم آیات هاشمی شاهرودی و حسینی بوشهری و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی در کنار سایر مردم، خانواده های معظم شهدا را همراهی کردند.

مردم شهید پرور قم، فرماندهان نظامی و انتظامی و پرسنل نیروهای مسلح استان قم، فضلا، طلاب و استادان حوزه علمیه، پیکر مطهر شهدا را از میدان جانبازان تا مکان خاکسپاری بر روی دوش گرفتند.

مردم انقلابی استان قم پیکر مطهر شهدای مدافع حرم که از تیپ فاطمیون و زینبیون بوده و به تازگی در سوریه به دست تکفیری ها به شهادت رسیده بودند را با همنوایی و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت(ع) تا خیابان شهدا همراهی و سپس برای خاکسپاری در قطعه شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) واقع در آرامستان بهشت معصومه(س) منتقل کردند.

تصاویری از رشادت های شهدای مدافع حرم در دست های خانواه های آنان قرار گرفته بود ومردم با مشت های گره کرده شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آل سعود سر داده و جنایت های تکفیری ها در کشورهای منطقه به ویژه سوریه و عراق را محکوم کردند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.