کاندیداها به خاطر رسیدن به قدرت اخلاق را زیر پا نگذارند 92/02/15

مدیر حوزه های علمیه بر ضرورت رعایت معیارهای اخلاقی در انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد و گفت: اگر انتخابات ریاست جمهوری وارد فضایی شود که فردی معیارهای اخلاقی را به خاطر رسیدن به جایگاه و قدرت زیر پا بگذارد در صورت پیروزی هم شکست خورده است.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه عصر شنبه، با محکوم کردن اعمال تروریستی وهابیان در سوریه، گفت: هتک حرمت به مرقد حجر بن عدی مصیبتی بزرگ است که از سوی دشمنان کینه توز روا شد و انسان را به یاد مظلومیت حضرت علی(ع) می اندازد.
وی در ادامه با اشاره به روایتی از امام جواد(ع) خدا را سرمایه انسان ذکر کرد و ابراز داشت: انسان اگر در زندگی به خدا اعتماد کند می تواند هر چیز گرانبهایی را بخرد و هر بامی را فتح کند.
نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اگر اعتماد به خدا در زندگی مردم موج بزند دیگر کسی از گرانی نگران و از پیمودن مسیرهای صعب العبور نیز نا امید نمی شود.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر این که اقتدار انقلاب اسلامی در جهان موجب دشمنی دشمنان شده است، اظهار کرد: اگر کشور ما به خواسته های دشمنان عمل کند هیچ گاه تهدید و تحریم نمی شود.
آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در تبیین شاخصه های رییس جمهور آینده، گفت: ایشان فرمودند؛ فردی بیاید که در مواضع خود وادادگی و ترسی از دشمنان نداشته باشد و تکیه اش به خدا باشد.
عدم تطابق شعارها با عملکردها به نظام آسیب می رساند مدیر حوزه های علمیه عدم تطابق شعارها با عملکردها را یکی از نقاط ضعف دانست و ابراز کرد: متأسفانه این امر نظام اسلامی را با آسیب مواجه کرده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.