کلنگ‌زنی احداث خیابان شهید آیت‌الله حکیم در قم92/04/18

http://h-bushehri.ir/images/zaman2/1.jpgسالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) دیروز میزبان مهمانان ویژه‌ای همچون آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و امام جمعه قم، آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، امیرآبادی و آشتیانی نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی، مهدی مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع)، دلبری شهردار قم و مهمانانی از کشور عراق از جمله نمایندگان مجلس اعلای انقلاب اسلامی این کشور بود که در مراسم گرامیداشت شهید آیت‌الله محمد باقر حکیم گردهم آمده بودند.

در این مراسم آیت‌الله حسینی بوشهری عضو شوراي عالي حوزه هاي علميه و دلبری شهردار قم سخنرانی کردند و یکی از نمایندگان مجلس اعلای اسلامی عراق هم پیام حجت‌الاسلام والمسلمین عمار حکیم رئیس این مجلس را قرائت کرد.

بعد از برگزاری این مراسم گرامیداشت و با حضور ائمه جمعه قم و تهران، آیت الله حسینی بوشهری و خاتمی و نیز شهردار قم و سایر مسئولان حاضر، کلنگ احداث خیابان شهید آیت‌الله محمدباقر حکیم زده شد.

این پروژه در واقع یکی از خیابان‌هایی خواهد بود که از بلوار معنوی پیامبر اعظم(ص) منشعب می‌شود و با هدف زنده نگاه داشتن یاد شهید حکیم و سال‌ها حضور او در ایران و قم به این عنوان نامگذاری شده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.