گسترش وهابیت و شیطان پرستی، با دریافت 50 هزار تومان هزینه ورود به کلاس 2/02/24

http://h-bushehri.ir/images/zamanm/80510040-3659345.jpgآیت الله حسینی بوشهری فرمودند: گسترش وهابیت و شیطان پرستی در برخی از استان‌ها پر دامنه شده است به طوری که برای ورود به کلاس‌های این فرقه‌ها هزینه‌های 50 هزار تومانی دریافت می‌کنند.
آیت الله سید‌هاشم حسینی بوشهری دیروز در جمع طلاب و فضلای مدرسه علمیه شهیدین قم با اشاره به آیه «قُلِ اعْمَلُوا فَسَیرَى اللَّهُ عَمَلَکُمْ وَرَسُولُهُ وَالْمُؤْمِنُونَ وَسَتُرَدُّونَ إِلَى عَالِمِ الْغَیبِ وَالشَّهَادَةِ فَینَبِّئُکُمْ بِمَا کُنْتُمْ تَعْمَلُونَ» گفت: سه ناظر قوی، خدای متعال، ائمه معصومین(ع) و مومنان شاهد اعمال انسان‌ها هستند.

وی با بیان اینکه روحانیون به عنوان پیشوای جامعه شناخته می‌شوند افزود: طلاب و روحانیون از آنجایی که پیشوای جامعه هستند همواره مورد نظارت قرار دارند و مردم رفتار و کردار آنها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور  اظهارداشت: مردم با توجه به رفتار علما و روحانیون در فراخوان‌های سیاسی و اجتماعی عمل می‌کنند.

عضو خبرگان رهبری به مسئولیت سنگین حوزه‌های علمیه اشاره کرد و ابراز داشت: باید مسئله دین مردم به خصوص نسل جوان، دغدغه اصلی طلاب و روحانیون باشد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برکات زیادی برای حوزه‌های علمیه داشته است تاکید کرد: نام روحانیت در جهان پرآوزه است و ایران اسلامی را به نام امام خمینی و مقام معظم رهبری و روحانیت می‌شناسند.

مدیرحوزه‌های علمیه تصریح کرد: امروز دین داری و دین باوری که روحانیت در جهان ایجاد کرده موجب حرکت‌های بیداری مردم منطقه شده است.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان نظام از همان ابتدا درصدد از بین بردن نظام روحانیت بودند ادامه داد: به تناسب پیشرفت تفکر روحانیت در جهان، حملات دشمنان نیز برای ازبین بردن این نهاد مقدس و کاهش تاثیرگذاری نظام اسلامی چند برابر بوده است.

امام جمعه قم با انتقاد از ترویج زرتشی گری و بهائیت در کشور گفت: پررنگ شدن تبلیغات فرقه ضاله بهائیت خطری است که روحانیت باید با آن مقابله کنند.

آیت الله حسینی بوشهری یادآور شد: گسترش وهابیت و شیطان پرستی در برخی از استان‌ها پر دامنه شده است به طوری که برای ورود به کلاس‌های این فرقه‌ها هزینه‌های 50 هزارتومانی دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به لزوم آشنایی طلاب با فرق ضاله تاکید کرد: برگزاری کلاس‌های نقد و شناخت مبانی فرقه‌های ضاله وعرفان‌های کاذب باید به صورت جدی در مدارس علمیه پیگیری شود.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه فراگیری زبان از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری و مراجع عظام است گفت: مدیران مدارس و معاونت آموزش برای سال تحصیلی جدید و برنامه‌های زبان انگلیسی برنامه ریزی کنند؛ البته در این خصوص در شورای عالی حوزه‌های علمیه بحث و گفت‌وگو شده است.

آیت الله حسینی بوشهری با تاکید بر لزوم توجه جدی طلاب به ادبیات افزود: باید توجه اساتید و طلاب و به مباحث ادبیات عرب بیشتر شود.

مدیر حوزه‌های علمیه در ادامه در پاسخ به سوال یکی از طلاب مبنی بر اعزام به سوریه گفت: همه ما تابع نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرامین مقام معظم رهبری هستیم؛ ما در نظامی زندگی می‌کنیم که چارچوب‌های مشخصی دارد، لذا اگر برنامه‌ای باشد به صورت فراخوان رسمی اعلام می‌شود و در حال حاضر وطیفه کنونی درس و بحث است.

وی یادآور شد: خوشبختانه ارتش سوریه طی روزهای گذشته پیشروی‌های خوبی داشته است و به موفقیت‌هایی رسیده است.

آیت الله حسینی بوشهری با تقدیر از تلاش‌های مدیر و دست اندرکاران مدرسه علمیه شهیدین گفت: تدابیری اندیشیده شود که فارغ التحصیلان مدرسه از ابتدای تاسیس تا کنون، دعوت شده و از آنها تجلیل به عمل آید و این کار هر سال انجام شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.