دیدگاه ما تکمیل پروژه های مردمی و خیرساز حوزه است 92/02/20

http://h-bushehri.ir/images/zaman/3.jpgآیت اله حسینی بوشهری توجه به ساخت و ساز مدارس علوم دینی را یکی از اقدامات اصلی و اساسی مدیریت حوزه های علمیه کشور دانست و گفت: دیدگاه ما تکمیل پروژه های مردمی و خیر ساز در احداث حوزه است.


وی، ساخت حوزه در مناطق مختلف کشور را بر اساس تقاضاهای روحانیت معظم و ائمه جمعه آن منطقه عنوان کرد و گفت: ما آمادگی برای حمایت از طرح های عمرانی و همکاری با مناطقی که دارای شرایط و امکانات لازم را برای تحصیل طلاب داشته باشند داریم.


معاونت مردم و روحانیت جامعه مدرسین، با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث حوزه علمیه در شهر برزک از توابع شهرستان کاشان در قالب یک مجموعه چند منظوره با کاربری های مختلف اظهارداشت: این طرح عمرانی در منطقه خوش آب و هوای برزک به عنوان اولین پروژه عمرانی حوزه ها در سال 92 است که ان شاالله با حمایت خیرین این شهر و همکاری مردم آن تا دو سال آینده تکمیل و آماده بهره برداری شود.


*ساخت حوزه های علمیه در مناطق مختلق کشور عامل توسعه معارف اهل بیت(ع) است


آیت اله حسینی بوشهری در پایان بر نقش رحانیت و حوزه در جامعه را تاکید کرد و گفت: احداث حوزه های علمیه در در مراکز و مناطق مختلف عامل توسعه معارف اهل بیت در سطح کشور است.


وی تصریح کرد: توسعه معارف اهل بیت و نشر فرهنگ دینی و شعائر مذهبی در جامعه عامل استحکام اعتقادات و و اخلاقیات و ارزش های اسلامی افراد اجتماع می شود.


به گفته وی، هر چه مردم یک کشور دارای پشتوانه قوی در عقاید مذهبی و ارزش های اسلامی باشند، تسلط دشمنان در حوزه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، مذهبی، سیاسی اقتصادی این مردم غیر قابل نفوذ تر می شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.