طلاب جوان باید نگاهشان به آینده متفاوت باشد 92/02/22

http://h-bushehri.ir/images/zamanm/20135112172040a.jpg.jpgآیت‎الله حسینی بوشهری: مسئولیت و وظیفه روحانیت در عصر غیبت امام معصوم(ع) و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ده‌ها برابر بیشتر از قبل از انقلاب است و طلاب جوان باید نگاهشان به آینده متفاوت باشد/ اگر مردم با کلام اهل بیت(ع) آشنا شوند، با جان و دل آن را می پذیرند مدیرحوزه های علمیه کشور  در گردهمایی طلاب و فضلای کرمانشاهی حوزه علمیه قم گفت:
- وظیفه اصلی طلاب آن است که علوم اهل بیت(ع) را فرا بگیرند و به مردم آموزش دهند؛ چرا که.
- طلاب جوان اگر جایگاه خود را بدانند و در راه تبلیغ دین خدا تلاش نمایند، خدای متعال به کار آنان برکت می دهد.
- دغدغه رهبر انقلاب همواره این بوده که طلاب و روحانیون از زمان شناس باشند؛ چرا که دایره انتظارات از حوزه ها گسترده است و ما هرروز شاهد سیل مراجعات و مسائل مختلف دینی از داخل و خارج کشور هستیم.
- طلابی که در آینده قصد ورود به کارهای اجرایی را دارند باید از جهت علمی درسطح بالایی باشند تا می توانند بهتر به نظام اسلامی و مردم خدمت نمایند.
- مطالعه و بررسی احوالات بزرگان و علما نشان می دهد که در سایه کرامات و توجهات حضرت فاطمه معصومه (س) به چه مقامات علمی و معنوی رسیده اند.
- امروزه در سوریه وهابیت و انسان های خبیث و از خدا بی خبر پول می گیرند تا به نام دین، چهره اسلام را مخدوش کنند و استکبار جهانی هم در راستای سیاست اسلام هراسی، آنان را به عنوان تفکر اسلام به دنیا معرفی می کند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.