پاسخگويي به نيازهاي مردم وظيفه حوزه هاي علميه 92/04/09

http://h-bushehri.ir/images/zaman1/boshehri_l9222_150406.jpgوظيفه امروز حوزه هاي علميه پاسخگويي به نيازهاي مردم به خصوص جوانان است.

مدير حوزه هاي علميه سراسر کشور در يادواره شهداي روحاني شهرستان دليجان وظيفه امروز حوزه هاي علميه را پاسخگويي به نيازهاي اعتقادي و سئوالهاي مردم به خصوص جوانان دانستند .

آيت الله حسيني بوشهري افزودند : با توسعه کارهاي پژوهشي و تبليغي، مي توان علاوه بر پاسخگويي به نياز مردم ايران پاسخگوي مسائل اعتقادي مردم جهان نيز باشيم .

ایشان با بيان اينکه فرهنگ جامعه ما بايد مبتني بر فرهنگ شهادت باشد ، عزت امروز جمهوري اسلامي را مرهون رشادت و از خود گذشتگي شهدا دانستند .

مدير حوزه هاي علميه سراسر کشوربیان داشتند :جامعه روحانيت پنج هزار شهيد تقديم اسلام و انقلاب کرده و روحانيت هميشه و در طول تاريخ به دنبال انتقال پيام دين به مردم و روشنگري و ستيز با بدعت ها و بي عدالتي ها بوده است .

آيت الله حسيني بوشهري با ارزشمند خواندن تلاش روحانيون در حفظ دين فرمودند : چنانچه امروز مردم با دين ،احکام ،اخلاق و باورهاي اعتقادي آشنا هستند ثمره نشستن پاي منبر روحانيت است و با تبليغ است که ارزشهاي والاي دين به نسلهاي بعدي منتقل مي شود .

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.