آثار آیت الله میبدی ذخیره ای مطمئن و متقن برای حوزه های علمیه است 92/04/02

http://h-bushehri.ir/images/zamanm/IMAGE635065514899375000.jpgمدیر حوزه های علمیه سراسر کشور طی پیامی تأکید کردند: آیت الله میبدی از جمله عالمان برجسته و از شخصیت های شاخص دانش و فرهنگ استان و کشور به شمار می آیند و آثار فاخر قلمی، علمی و فرهنگی ایشان، بی شک ذخیره ای مطمئن و متقن برای حوزه های علمیه و جویندگان علم و فرهنگ است.

 آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و امام جمعه قم در پیامی به همایش نکوداشت آیت الله میبدی که شنبه عصر در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، از مقام این عالم فرزانه تجلیل کردند.
متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
« یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنکُمْ وَالَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ وَاللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیرٌ»
بزرگداشت علما و برجستگان عرصه علم، فقه و فرهنگ، به ویژه فرزانگان معاصر، سنت حسنه ای است که خداوند علیم آن را بنیان نهاده و اهل بیت عصمت و طهارت صلوات الله علیهم آن را نهادینه ساخته اند. اینک که در عصر توسعه و تکثیر دانش به سر می بریم، نسل جدید و جوان حوزه های علمیه نیاز مبرم به معرفی الگوهای موفق، مهذب و فرزانه ای دارند که در مسیر خطیر طلبگی، با تأسی به آنان، به سرمنزل مقصود نائل گردند.
در این راستا استان گلستان که دارای مردمی مؤمن و متدین و عالم پرور می باشد، واجد جایگاه شایسته ای در عرصه فقه و فقاهت است. امروزه نیز بحمدالله این منطقه منور به نور دانش اندیشمندانی متفکر، بصیر و انقلابی است و این همایش مبارک شاهد زنده و ارزنده ای است بر تداوم این توفیق که جهت بزرگداشت و تقدیر عالمی از علماء این استان کهن علمی برگزار می باشد. حضرت آیت الله میبدی(دامت برکاته) از جمله عالمان برجسته و از شخصیت های شاخص دانش و فرهنگ استان و کشور به شمار می آیند و آثار فاخر قلمی، علمی و فرهنگی ایشان، بی شک ذخیره ای مطمئن و متقن برای حوزه های علمیه و جویندگان علم و فرهنگ می باشد.
هجرت بزرگان علم و تقوا به شهرها و سایر بلاد مورد تأکید مراجع معظم تقلید بوده و هست و ایشان اسوه ارزشمندی در این جهت قرار دارند که بیش از نیم قرن حضور در عرصه کار علمی و فرهنگی در گرگان زینت بخش کارنامه درخشان شان می باشد و یقینا فضلای عزیز و بزرگوار از سیره حسنه ایشان پیروی می نمایند و برای تقویت بنیه ایمان و تحقق عملی تقوا در جامعه این اسوه حسنه را سرلوحه برنامه زندگی فرهنگی خود قرار می دهند.
رجاء واثق دارم، برگزاری این گونه جلسات که در راستای تقدیر و تکریم اعلام صاحب اندیشه و فعالیت فرهنگی تبلیغی برگزار می گردد، خدمتی شایان به عرصه علم و فرهنگ و حوزه های علمیه است و انشاءالله مورد توجه حضرت ولی عصر(عج) ارواحنا له الفداء خواهد بود.
در پایان ضمن امتنان از سیاست گذاران و دست اندرکاران این همایش باشکوه، برای همه خدمت گزاران صدیق اسلام و انقلاب از درگاه احدیت سعادت دارین را آرزو می نمایم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.