اصل اسلام هدف دشمن است 92/04/05

http://h-bushehri.ir/images/zaman1/1021%207.jpg مدیر حوزه‌های علمیه کشور دشمنی با شیعه را آغازی برای نابودی کل اسلام دانستند و فرمودند: دشمان اصل اسلام را نشانه رفته‌اند و شیعه و سنی تفاوتی ندارد و هر که در برابر خواسته‌های آنان بایستد، برای نابودی آن بر می‌خیزند

 آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، شامگاه روز گذشته در دیدار جمعی از اندیشمندان و علمای سنگال در قم برگزار شد، تاکید کردند: همه مسلمانان برای رسیدن به اهداف متعالی پیامبر(ص) و اسلام ناب باید متحد شوند.

عضو خبرگان رهبری با بیان این که ما مسلمانان باید با اتحاد در برابر دشمنان اسلام بایستیم ادامه دادند: امروز استکبار تلاش می‌کند که جبهه‌های اسلامی را از درون متلاشی نماید.

مدیر حوزه‌های علمیه کل کشور دشمنی با شیعه آغازی برای نابودی کل اسلام است، فرمودند: دشمان اصل اسلام را نشانه رفته‌اند و شیعه و سنی تفاوتی ندارد و هر که در برابر خواسته‌های آنان  بایستد، برای نابودی آن  بر می‌خیزند.

ایشان به سیاست اختلاف‌افکنی دشمنان علیه مسلمانان اشاره کردند و فرمودند: ‌امروز شاهدیم که در کشورهای عراق، افغانستان و کشورهایی که شاهد بیداری اسلامی هستند، این اختلاف افکنی به راه افتاده و در کشوری چون مصر، بعد از حکومت دیکتاتوری حسنی مبارک و روی کار آمدن دولت جدید، به جای این که علما و مسئولان، مردم را به وحدت  و یکپارچگی دعوت و  علیه رژیم صهیونیستی جبهه‌گیری کنند، به جبهه گیری علیه شیعه می‌پردازند!

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه با بیان این که این رویکرد در حالی است که کودکان، زنان و مردان فلسطینی در اسارت صههیونیست ها تحت شکنجه هستند، افزودند: گویا این طایفه که خود را مسلمان می‌دانند، چون اعتراض آنها نسبت به رژیم صهیونیستی مخالف تمایلات حامیان آنها است، کاری به این کارها ندارند و تنها گمان می‌کنند با کشتن شیعیان بهشتی می‌شوند؛ اینها با نام اسلام و پیامبر(ص) بیشترین صدمه را بر پیکره اسلام و جایگاه نبی مکرم اسلام(ص) وارد می‌آورند.

عضو خبرگان رهبری همچنین با اشاره به لزوم آگاهی علما و اندیشمندان سنگال نسبت به مسائل مختلف جهان اسلام و خطرها و تهدیدات موجود، فرمودند: امید است با برقراری ارتباطات بیشتر دیپلماتیک میان ایران و سنگال، ارتباط عمیقی میان علمای این دو کشور ایجاد شود.

آیت الله حسینی بوشهری یادآور شدند: هرچند میان ملت‌های ایران و سنگال از نظر جغرافیایی فاصله زیادی است، ‌ولی این دو ملت از نظر  اعتقادی به هم نزدیک هستند و همین نزدیکی مسئولیت ما را دوچندان می‌کند.

  در  این دیدار همچنین علما و اندیشمندان سنگال، در سخنانی بر اتحاد مسلمانان و شناخت دشمن حقیقی اسلام تأکید کردند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.