اولویت اشتغال نیروهای جویای کار شیعه و اهل سنت شهرستان عسلویه 95/05/21

http://bushehri.net/images/ejlasiie/1/2/557575/89%204.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و مدیران صنعت نفت با اشاره به معضل بیکاری در کشور فرمودند: مسئله اشتغال یک مسئله ملی است و برای رفع آن نیازمند عزم و همت همگانی هستیم.

ایشان تصریح کردند: معضل اشتغال که یک مسئله ملی است بعضا نباید باعث نادیده گرفته شدن دستاوردهای صنعت نفت در این منطقه اقتصادی و انرژی و سایر نقاط استان بوشهر شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تبرک ایام دهه کرامت افزودند: این ایام و مناسبت ها می تواند فرصت مناسبی باشد برای آشنایی بیشتر مردم با سیره و شیوه زندگی ائمه و اهل بیت.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به امانت بودن مسئولیت ها و با بیان برخی احادیث، روایات و آیات کلام الله تصریح کردند: مسئولیت پذیری توسط مدیران می تواند در گره گشایی و رفع مشکلات موثر باشد.

ایشان با تقدیر از گزارشات ارائه شده توسط مدیران و مسئولین در این نشست خاطرنشان ساختند:‌ گزارش های ارائه شده توسط مدیرعامل منطقه ویژه پارس در حوزه صنعت نفت و فعالیت ها بسیار امیدوار کننده بود.

با اشاره به سخنان مطرح شده توسط فرماندار و امام جمعه معتقدم این مجموعه (مجموعه فعال در شهرستان عسلویه و استان بوشهر) با در نظر گرفتن سه اولویت می تواند در توسعه استان و شهرستان موثر باشند.

اولویت در بهره برداری و جبران عقب ماندگی ها در برداشت از میدان مشترک گازی باید به عنوان اولین اولویت و دغدغه مشترک مسئولین دولتی و مدیران نفتی همواره مدنظر باشد، اشتغال را به عنوان اولویت بعدی و با هدف مرتفع کردن مشکلات اشتغال نیروهای بومی ساکن در محیط های پیرامونی صنایع و با اولویت نیروهای جویای کار شیعه و اهل سنت شهرستان عسلویه باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

توجه و انجام فعالیت های فرهنگی باید به عنوان اولویت بعدی در برنامه ریزی ها قرار گیرد و زمانی که در حوزه فرهنگی در محیط پیرامونی اقدامات خوبی شکل بگیرد نتیجه آن همراه می شود با احساس امنیت و آرامش در منطقه که با این شرایط می توان شرایط را برای بهبود فعالیت های اقتصادی فراهم ساخت.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش برای برنامه ریزی و عزم همگانی برای رفع مشکل اشتغال در استان فرمودند: اشتغال و بیکاری یکی از دغدغه های ملی است که در استان بوشهر می توان با توسعه صنایع پایین دستی با توجه به اقتضائات جغرافیایی در جای جای استان بوشهر در این خصوص گام های مهمی برداشت که علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار می توان توسعه و آبادانی هم برای نقاط مختلف استان بوشهر به همراه داشته باشد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.