ایران در اجرای تعهدات برجام کوتاهی نکرد95/05/20

http://bushehri.net/images/ejlasiie/1/2/557575/farmandar.jpgامام جمعه قم حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در شهرستان جم طی سخنانی به موضوع برجام و بدعهدی غربی ها پرداختند و فرمودند: به دشمنان نباید خیلی امید بست چرا که دشمن، دشمن است و نمی خواهند پیام انقلاب ایران اسلامی به جهانیان منتقل شود.

نماينده مردم شريف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبري اضافه کردند: ایران در اجرای تعهدات برجام کوتاهی نکرده اما دشمنان در این زمینه کارشکنی می کنند و تعهدات خود را به درستی اجرا نمی کنند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به سخنان اخیر رهبری در مورد برجام و انتقاد از بدعهدی غربی ها تصریح کردند: دیدگاهم این است که سخنان رهبری فرزانه انقلاب در بحث برجام نه در تضعیف دولت و دست اندرکاران مذاکرات که روی صحبت با دشمنان ایران است و دشمنان باید بفهمند که اگر تعهدات را انجام ندهند ایران به شرایط گذشته بازخواهد گشت و آن طور که متخصصان می گویند بازگشت به قبل نیز زیاد طول نخواهد کشید.

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه با تاکید بر همدلی و همراهی برای عمران و آبادانی کشور اظهار امیدواری کردند که با همدلی شاهد تحقق انتظار رهبری معظم انقلاب در بحث عمران و آبادانی و تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور باشیم و همه مسئولان در این راستا باید تلاش کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.