با حضور آیت الله حسینی بوشهری مراسم بزرگداشت آیت الله حکیم در کلانشهر قم برگزار می شود.92/04/15

http://h-bushehri.ir/images/zaman2/52000%201.jpgبا سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری عضو شوراي عالي حوزه هاي علميه سالگرد آیت الله حکیم در قم گرامی داشته می شودمعاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کلانشهر قم از برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله سید محمد باقر حکیم به همت شهرداری کلانشهر قم خبر داد.

محسن نصیری با اشاره به مقام علمی و انقلابی آیت الله سید محمدباقر حکیم اظهارکرد: در راستای ادای احترام و بزرگداشت شخصیت این مجاهد نستوه مراسم بزرگداشت با حضور خانواده این شهید بزرگوار در مرکز فقهی ائمه اطهار برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از مقام علمی و انقلابی آیت الله سید محمد باقر حکیم عنوان کرد و بیان کرد: در این مراسم آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه کشور به ایراد سخن می پردازد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کلانشهر قم با اشاره به حضور طلاب علوم دینی و مسئولان استان در این همایش بیان کرد:‌ پایان این مراسم عملیات اجرایی بلوار شهید آیت الله حکیم منشعب از بلوار پیامبر اعظم کلنگ زنی می‌شود.

مراسم بزرگداشت آیت الله حکیم دوشنبه هفدهم تیر ماه از ساعت 10 صبح به همت شهرداری کلانشهر قم در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار برگزار خواهد شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.