باید خدمات دولت و نظام به مردم اعلام شود/ لزوم استفاده از ظرفیت نفت و گاز95/05/20

http://bushehri.net/images/ejlasiie/1/2/557575/farmandar2.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» بعد از ظهر سه شنبه در نشست با فرماندار و مسئولان شهرستان جم با اشاره به نقش و جایگاه همدلی در توسعه کشور افزودند: همدلی بسیار خوبی میان فرماندار، امام جمعه و سایر مسئولان شهرستان جم وجود دارد که این وحدت و همدلی را باید قدر دانست.

ایشان هدف از سفر به شهرستان ها را آشنایی با مسائل و مشکلات دانستند و تصریح کردند: جمع بندی سفرها به اطلاع استاندار می رسد و مطالبات بزرگ نیز که نیاز به پیگیری بیشتر دارد در سطوح بالاتر پیگیری می شود.

آیت الله حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه باید خدمات دولت و نظام به مردم اعلام شود خاطر نشان ساخت: طرح مشکلات به معنای این نیست که کاری انجام نشده است و قطعا شرایط استان و کشور با گذشته و قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست که لازم است بزرگان شهرستان و استان خدمات را نیز به خوبی مطرح کنند تا خدای ناکرده یاس و ناامیدی در جامعه نسبت به دولت و نظام مقدس اسلامی ایجاد نشود.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت نفت و گاز برای خدمات رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: بخش مهمی از مطالبات و درخواست های مردم در استان بوشهر که به صورت حضوری یا کتبی دریافت می شود مربوط به اشتغال و بیکاری است و مردم باید بتوانند از وجود این صنایع بزرگ نفت و گاز بهره مند شوند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.