برگزاری اردوهای آموزشی و علمی تأثیر بسزایی در یادگیری و فراگرفتن بهتر و دقیق تر مسائل دارد95/06/08

http://bushehri.net/images/0bushehri/za%2020.jpgدر مراسمی ویژه با حضور حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین دشتی رئیس دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمرتضی حسینی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی، پایان دوره معرفت افزایی سال 95 اعضای هیأت علمی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر برگزارشد.

آیت الله حسینی بوشهری با تأکید بر اینکه همواره برگزاری اردوهای آموزشی و علمی تأثیر بسزایی در یادگیری و فراگرفتن بهتر و دقیق تر مسائل دارد، فرمودند: برپایی دوره های این چنینی در یک فضای دوست داشتنی و با اخلاص آن هم در جوار ملکوتی امام رئوف، حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا ( ع ) نه تنها باعث ایجاد شرایطی مطلوب در کسب معرفت و شناخت الهی می شود، بلکه مطمئنا نسلی فرهیخته و مسئولیت شناس را تحویل جامعه خواهد داد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حرم حضرت رضا (ع) مکان رفت و آمد فرشتگان الهی در تمامی 24 ساعت شبانه روز است، اظهار کردند: انسان باید از این حضور در کنار حرم مطهر رضوی و فضای ملکوتی نهایت بهره و کمال استفاده را ببرد.

ایشان با روایت مطلبی از حضرت رضا ( ع ) در خصوص آینده جهان تصریح کردند: شخصی از حضرت پرسیدند: شاخصه های کسی که احیاگر مکتب شماست چیست؟ ایشان در جواب فرمودند: کسی که به اهل بیت و اسلام شناخت پیدا کند و این علم را به دیگران تعلیم و انتقال دهد.

آیت الله حسینی بوشهری پیام این روایت را درسی بزرگ برای پیروان اسلام دانسته و اظهار کردند: اگر جهانیان زیبایی های اسلام و صداقت اهل بیت را درک کنند، قطع بر یقین شیفته کلام وحی یعنی قرآن و اسلام خواهند شد.

 اگر هر کدام از ما به وظیفه خود عمل کنیم، تمامی مردم جهان در سر یک سفره و آن هم اسلام ناب محمدی دور هم جمع می شوند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.