تاکید ‌آیت‌الله حسینی بوشهری بر توجه به برنامه‌های دینی دانش‌آموزان95/05/22

http://bushehri.net/images/1000/1245/10/2323/IMG10515630.jpgنماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان در جمع فرهنگیان و دانش‌آموزان بردخودنی، با بیان اینکه دانش‌آموزان مهم‌ترین سرمایه یک کشور و منطقه هستند، اظهار داشتند: برای صیانت از این سرمایه باید زیرساخت‌های اخلاقی و فرهنگی این دانش‌آموزان فراهم شود.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» با بیان اینکه مهم‌ترین ظرفیت در هر کشور و منطقه نیروی جوان، نوجوان و در حال تحصیل است تاکید کردند: توجه به اخلاق اسلامی و زیرساخت‌های فرهنگی در قشر دانش‌آموز باید در اولویت قرار بگیرد که در این راستا باید برنامه‌های خلاقانه و جذاب برای دانش‌آموزان طراحی و اجرا شود.

امام جمعه قم با بیان اینکه استان بوشهر از زیرساخت‌های فرهنگ دینی و قرآنی برخوردار است، افزودند: منطقه بردخون از دیرباز دارای ظرفیت‌های مهمی در حوزه فرهنگی و قرآنی بوده که باید این ظرفیت تقویت و از آن در راستای توسعه منطقه و استان بهره جست.

ایشان با بیان اینکه آموزش و پرورش نقش مهمی در بهره جستن و تقویت ظرفیت دانش‌آموزان دارد فرمودند: با توجه به قانون و موازین اسلامی در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی باید از ظرفیت دانش‌آموزان استفاده کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.