تقدیر آیت‌الله حسینی بوشهری از مدیر حوزه علمیه استان قم 92/04/05

http://h-bushehri.ir/images/zamanm/boshehri_farokhfal_l_157996.jpg آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، پیش از ظهردیروز 4 تیر ماه، در نشستی با مدیر و معاونین حوزه علمیه استان قم، خدمت در حوزه را توفیقی الهی دانسته و فرمودند: باید از فرصتی که امروز برای خدمت به مکتب‌ اهل‌بیت‌(ع) و حوزه در اختیار ما قرار گرفته، حداکثر استفاده را ببریم.

مدیر حوزه های علمیه کشور ، کمبود فضاهای آموزشی را یکی از دغدغه‌ ها عنوان کردند و افزودند: باید نهایت تلاش خود را به کار بگیریم تا با فراهم آوردن امکانات، زمینه پذیرش بیشتر طلاب فراهم شود.

ایشان با اشاره به حجم بالای کار در حوزه علمیه استان قم، خاطرنشان کردند: گزارشی که از فعالیت ها و برنامه ها ارائه شد، نشان دهنده حجم بالایی از امور در این مجموعه است.

آیت الله حسینی بوشهری با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی از فعالیت ها، فرمودند: همکاران ما در حوزه شبانه روز کار می کنند و باید فعالیت های آنان منعکس شود تا همه در جریان قرار بگیرند که در صف و ستاد حوزه چه اقداماتی صورت می گیرد .

نظر آیت الله العظمی مکارم درباره اجلاسیه اساتید

ایشان در ادامه از برگزاری مطلوب اجلاسیه های اساتید حوزه علمیه قم تقدیر کردند و ابراز داشتند: آیت الله العظمی مکارم به بنده فرمودند" تاکنون در همایش ها این اندازه جمعیت ندیده بودم".

امام جمعه قم ادامه دادند: به سهم خود از تلاش های دوستان و دست اندرکاران برگزاری اجلاسیه اساتید سطوح عالی و خارج تشکر می کنم.

مدیر حوزه های علمیه کشور با بیان این که نباید از رسالت اصلی خود باز بمانیم، تاکید کردند: باید با همدلی و پشتکار امور حوزه را پیگیری و به جلو ببریم.

تقدیر از حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال

عضو خبرگان رهبری درپایان با تقدیر از تلاش های مدیر حوزه علمیه استان قم، یادآور شدند: حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال از قدیمی ترین دوستان و همکاران پرتلاش و ارزشمند ماست که با تمام وجود به حوزه خدمت می کنند و ما علاقه مند ایشان هستیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.