توجه به حقوق برابر کشورمان در عرصه جهانی در دولت یازدهم ضرورت دارد 92/04/08

http://h-bushehri.ir/images/zamanm/hoseini-booshehriy.jpgآيت‎الله سید هاشم حسيني بوشهري عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم در گفتگو با خبرنگار یکی از خبر گزاری ها درباره مولفه‌هاي دولت يازدهم در حوزه‌هاي سياسي، فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي فرمودند: با توجه به وعده‌هايي که حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني در هنگام مناظره‌ها و بحث‌هاي انتخاباتي با مردم بيان کردند انتظار است که وی در چارچوب همين شعارها در راستاي مطالبات مردم حرکت کند.

ایشان افزودند: به طورحتم با توجه به اينکه نظام سياسي ما يک خواستگاه ديني دارد لذا مردم توقع دارند که اين موضوع در دولت يازدهم مورد توجه قرار گيرد و مسائل اسلامي و ديني پايه‎هاي اصلي دولت را تشکيل دهد و رئيس‎جمهور منتخب ملت در اين راستا عمل کند.

آيت‎الله حسيني بوشهري با بيان اينکه اولويت اصلي ما در حال حاضر در کشور حل مشکل معيشت مردم است، خاطرنشان کردند: به طور حتم ضرورت دارد دولت يازدهم با يک برنامه منسجم در راستاي مقابله با تورم و گراني وارد عمل شده و به گونه عمل کند که مشکلات عمومي مردم برطرف شود.

عضو جامعه مدرسين حوزه عمليه قم اظهار داشتند: در بعد مسائل سياسي در دولت يازدهم ضرورت دارد به حقوق برابر کشورمان در عرصه جهانی توجه شود.

ایشان با بيان اينکه به حمد خدا جمهوري اسلامي ايران از ظرفيت‎هاي بالايي برخوردار است تصريح کردند: ما اميدوار هستيم که دولت حجت‎الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني مسير جديدي را براي کشور ايجاد کرده و از نظر سياسي، فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي برنامه‎هاي خوبي را برای کشور طراحی خواهد کرد.

 



نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.