تحقق توسعه فرهنگي صنعت در قم نيازمند اتاق فكر است 90/02/25

http://h-bushehri.ir/images/zaman0mohammadrezapoor/a.jpgآیت الله حسینی بوشهری بيان داشت: با توجه به اينكه فعاليت‌هاي صنعتي در كنار فضاي فرهنگي و ديني قم انجام مي‌شود اين حركت با رويكردي مناسب صورت گيرد. به طوري كه صنعت مكمل بعد فرهنگ قم باشد و شهرك صنعتي چاپ و نشر داراي اين ويژگي است و كاملاً با فضاي توسعه ايي و فرهنگي قم همخواني دارد.

امام جمعه قم با تقدير از رويكرد فرهنگي شركت شهركهاي صنعتي قم، گفت: ‌تحقق توسعه فرهنگي صنعت در قم نيازمند اتاق فكر است و بر اساس مكتب اهل بيت(ع) ما بايد شهري داشته باشيم كه فقير و بيكاري در آن وجود نداشته باشد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به حمايت از بخش صنعت و سرمايه گذاران تأکيد کرد: مسئولان استاني و كشور بايستي براي فعال نگه داشتن واحدهاي صنعتي و توليدي از تمام توان و ظرفيت خود استفاده كنند.

آيت الله حسيني بوشهري گفت: امروز صنعت و توليد ما با تحريم هاي دشمنان انقلاب روبروست ولي همين تحريم‌ها و محدوديت ها نيز به نفع ايران تمام شده است زيرا ما مجبور شديم براي تأمين نيازهاي خود تلاش بيشتري بكنيم و درهمين راستا در بخش‌هاي بسياري به خود كفايي و پيشرفت‌هاي چشم گيري رسيده ايم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.