مظلومیت امام حسین(ع) در دنیا شناخته شده است 95/09/02

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» در گفتگو با خبرنگار فرهنگی یکی از خبرگزاری ها، با اشاره به اهمیت زیارت قبر امام حسین(ع) و پیاده روی اربعین فرمودند: یکی از مواردی که در روایات و احادیث بسیار به آن اشاره شده است و حتی با واژه فریضه و وجوب از آن یاد کرده اند زیارت امام حسین(ع) است بر همین اساس آمده هر قدمی که انسان برمی دارد دارای چه ثواب هایی است.

اقدامی به عنوان پیاده روی اربعین شروع شده و جمعیت قابل توجهی نه تنها از ایران بلکه از سایر جهان حضور دارند این حضور ارادتی به اهل بیت(ع) است واز آثار و برکات این حرکت همراه با اظهار ارادت، پاسخ دندان شکن به دشمنان است. در این راهپیمایی از مسیحی شیعه و مسلمان تا طبقات مختلف کشورهای اسلامی شرکت می کنند که نشان دهنده محبت به اهل بیت(ع) بوده و این محبت متعلق به همه بشریت است.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کردند: نکته بعدی از این حضور چشم گیر این است که اگرامام حسین(ع) در کربلا مظلومانه شهید شدند اما حق همیشه پاینده است لذا حضرت زینب(س) به امام سجاد(ع) فرمودند نگران نباش شیعیان ما خواهند آمد و بارگاهی برای اباعبدالله الحسین(ع) به پا می کنند و اکنون می بینیم مظلومیت امام حسین(ع) در دنیا شناخته شده است و این نشان دهنده انسانیت آدم ها در مقابل کسانی که بوی انسانیت نبرده اند؛ است.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.