روحانیون، فضای مجازی را به فضای امن تبدیل کنند95/09/05

عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به حضور فراگیر بسیاری از جوانان و نوجوانان در فضای مجازی، فرمودند: روحانیون با حضور هدفمند در فضای مجازی و تولید محتوای مناسب، آن را به فضایی امن تبدیل کنند.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در دیدار با طلاب حوزه علمیه سبزوار که در محل مدرسه علمیه اهل بیت(ع) این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه امروز بیش از گذشته جامعه نیازمند استفاده از ظرفیت های حوزه های علمیه است، اظهارداشتند: برخی از ظرفیت های حوزه و طلاب در جامعه مغفول مانده که استفاده از این ظرفیت ها می تواند، در پیشرفت جامعه اثرات زیادی داشته باشد.

ایشان با بیان اینکه در حال حاضر زمان بسیار زیادی از عمر جوانان در فضای مجازی سپری می شود، تاکید کردند: حضور روحانیوین در این فضا باید به گونه ای باشد که با تولید محتوای مناسب، مدیریت را دست گرفته و این فضای مجازی را به فضایی امن تبدیل کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با اشاره به نقشه دشمنان برای تخریب چهره روحانیت در ذهن جوانان و نوجوانان تصریح کردند: امروز شرایط با قبل بسیار متفاوت شده است و دشمن  هرلحظه در حال ایجاد شبهات مختلف است.

دیدگاه‌ها   

حمید
#2 حمید 1395-09-06 21:19
حضور روحانیون،در فضای مجازی بسیار موثر است ولی فضای مجازی بویی از روحنیت حس نمی شود
نقل قول کردن
زنجانی
#1 زنجانی 1395-09-05 12:11
روحانیون به معیشت خود نمی رسند بدبخت شدیم حاج آقا بدبخت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.