راه رهایی از تفرقه در جامعه اسلامی پایبندی یه رهنمودهای رسول اکرم(ص) و ائمه 95/09/26

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد، با گرامیداشت ۱۷ ربیع الاول سالروز میلاد رسول الله(ص) و امام جعفر صادق(ع) فرمودند: این روز به نام اخلاق و محبت نامگذاری شده است که باید به درستی معارف پیامبر اکرم(ص) را بشناسیم و به دنیا امروز که تفرقه و ظلم فراگرفته است ارائه کنیم.

ایشان با بیان اینکه به واسطه وجود پیامبر اسلام(ص) جایگاه انسان ارتقا یافت و با پایان بت پرستی انسان عصر جاهلیت به انسان متمدن تبدیل شد،‌ اظهار داشتند: دشمنان برای ایجاد اختلاف در مسلمانان تلاش بسیاری انجام می‌دهند که ما وظیفه داریم محبت و برادری و را که سیره پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) است را ترویج کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری راه رهایی از تفرقه در جامعه اسلامی را پایبندی یه رهنمودهای رسول اکرم(ص) و ائمه دانستند و بیان کردند: دشمنان خواب‌های بسیاری برای امت اسلامی دیده‌اند و امکانات بسیاری برای این کار از سران کشورهای اسلامی و عربی می‌گیرند.

ایشان با اشاره به حوادث اخیر یمن و سوریه اظهار داشتند: شکست گروه‌های تکفیری در منطقه حلب پیروزی بزرگی است که نصیب نیروهای مردمی و ارتش سوریه شد و باعث ناراحتی مستکبران و کشورهای حامی تروریست شده است.

دیدگاه‌ها   

مهدی ثنایی
#1 مهدی ثنایی 1395-09-28 20:16
سلام برحضرت آیت الله حسینی بوشهری مدتی علاقه مند شده ام مطالب سایت شما را می خونم و نسخه برداری میکنم این بیداری شما برایم بسیار جالب بود گویی از بسیاری از اتفاقاتی که در اجتماع می افتد آکاه هستید از این بابت و بابت سخنرانی های پرمفهومتان ممنونیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.