زنگ خطر طلاق را جدی بگیریم/ تحریم ها باعث سکوت وبی تحرکی نشد95/11/20

عضو شورای عالی حوزه های علمیه فرمودند:آمار طلاق و ازدواج سپید، زنگ خطری برای جامعه اسلامی است، باید در این امور آسیب شناسی جدتری صورت گیرد؛ رهبر انقلاب در این امور دغدغه مند و نگران می باشند.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، پیش ازظهر دیروز در دیدار جوانان مطالبه گر انقلابی که در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزارشد با بیان اینکه درآستانه 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب قرار داریم، ضمن تبریک این ایام، نقش جوانان و نخبگان در تعالی و پیشرفت جامه اسلامی را پررنگ  دانستند و ابرازداشتند: در کشوری زندگی می کنیم که به برکت انقلاب، ذهن جوانان و پژوهشگران و نخبگان علمی به سمت وسوی مباحث علمی و پژوهشی در حال حرکت است.

اگر در بعضی عرصها در رده های بالای جهانی هستیم؛ اگر دنیا با ادبیاتی صحبت می کند که با تهدیدی همراه با ترس است به خاطر تلاش جوانان درعرصه های مختلف علمی و پژوهشی است.

 عضو خبرگان رهبری بیان کردند: این تلاش علمی در شرایطی پیش آمده که کشور در انواع تحریمها و  مشکلات قرار داشته، ولی  تحریم ها باعث سکوت وبی تحرکی نشده، بلکه برکت برای جامعه شد و دلیل آن این همه  آثار علمی است؛ بنابراین باید قدر کشور و نظام را دانست و برای عزت و عظمت آن تلاش کرد.

 آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه رکن ولایت فقیه و شخصیی چون حضرت آیت الله  خامنه ای نعمت بزرگ برای انقلاب، نظام و کشور و جامعه اسلامی است و باید شکر گذار این نعمت بود افزودند: رهبر معظم انقلاب همواره شخیصتی دلسوز، آگاه، مدیر، مدبر و مشوق جامعه و جوانان هستند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به مدرک گرایی در مراکز علمی  از این موضوع ابراز نگرانی جدی کردند و خواستار توجه  و پی گیری در این عرصه شدند.

ایشان اظهار داشتند: درحال حاضر کپی رایت هم مشکلاتی را برای جامعه علمی کشور ایجاد کرده و حتی دور از شان جامعه است و باید فکری برای این مسئله کرد که تکرار نشود.

امام جمعه قم با بیان اینکه آمار طلاق و ازدواج سپید، زنگ خطری برای جامعه اسلامی است، فرمودند: باید در این امور آسیب شناسی جدتری صورت گیرد؛ رهبر انقلاب در این امور دغدغه مند  و نگران می باشند؛  باید با برنامه ریزی این مشکلات که در شأن  کشور اسلامی نیست از بین برود.

دیدگاه‌ها   

محدثه
#1 محدثه 1395-11-20 21:22
امشب نیاوران خونه یکی از دوستام جشن طلاق دعوت بودم حالم از انسان بودنم به هم خورد از اینکه یک ایرانی ام پشیمانم اگر در جزیره ای زندگی میکردیم بهتر بود که در اوج با فرهنگی چنین وحشیانه برخورد کنیم و طلاقمان را هم جشن بگیریم برای طلاق باید عزا گرفت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.