مدعیان دروغین برنامه دشمن است/ حمایت از تولید ملی/ وحدت حوزه و دانشگاه در جامعه نمایان شود95/11/20

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، پیش ازظهر دیروز در دیدار جوانان مطالبه گر انقلابی که در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزارشد به مسئله مدعیان دروغین اشاره کردند و فرمودند: این ها برنامه دشمن است، ولی باید ساکت ننشست و روشنگری کرد تا جوانان گرفتاراین مباحث نشوند، اگر چه در این زمینه فعالیت هایی هم شده، ولی نباید به همین مقدار بسنده کرد.

 معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه گفتمان سازی در عرصه اقتصاد و ترویج استفاده از کالای تولید ایرانی بیشتر شود و این سخن که تولید کشور کیفیت ندارد، سخن درستی نیست، بیان داشتند: این مباحث  هم توطئه دشمن است و غرب نمی خواهد جامعه ایرانی و کشور در عرصه اقتصاد مقاومتی، گام قوی بردارد و باید با تلاش این توطئه ها را خنثی کرد.

ایشان با اشاره به وحدت بین نخبگان دو نهاد حوزه و دانشگاه، اظهار داشتند:  باید تلا ش کرد آثار این مسئله در کشور نمایان شود.

امام جمعه قم با بیان اینکه نباید به داشته های حوزه چوب حراج زد و فعالیت حوزه را نادیده گرفت، عنوان کردند: مطالبه گری در حوزه خوب است، اما نباید طوری باشد تا تلاش های خوب گذشته را نادیده گرفت

 عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه در مباحث فرهنگی و تولید ابزار فرهنگی لازم است، ایده سازی کرد خواستار توجه بیشتر به این مباحث شدند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.