دولت برای حل بحران خوزستان هیأت ویژه‌ای اعزام کند/ مردم خوزستان فداکارانه پای کار انقلاب بوده‌اند 95/11/26

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بحران خوزستان نیاز به رسیدگی جدی دولت دارد، فرمودند: باید هیأت ویژه‌ای به خوزستان اعزام شود و وزرای مربوطه تا رفع مشکل به صورت یک کار فوق‌العاده به این مسئله رسیدگی کنند.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌گو با خبرنگار یکی از خبرگزاری ها، با اشاره به مشکلات مردم خوزستان و قطع آب، برق و گاز این استان اظهار داشتند: مردم استان خوزستان مستحق هرنوع خدمتی هستند چراکه آنها فداکارانه در طول هشت سال دفاع مقدس پای کار انقلاب بوده‌اند.

آیت‌الله حسینی بوشهری ادامه دادند: کمکی که ما می‌توانیم به مردم صبور و خونگرم خوزستان داشته باشیم، قدردانی و تشکر از خدمات ارزنده آنها به انقلاب و حضور و اداره جنگ هشت ساله است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه دولت در این شرایط باید تمام امکانات خود را برای رفع نگرانی مردم به دلیل قطع آب‌، برق و گاز آنها به میدان بیاورد، افزودند: در این زمینه تلاش‌هایی صورت می‌گیرد، اما سطح مشکلات طوری است که با تلاش‌های عادی قابل‌رفع نیست و این بحران نیاز به رسیدگی جدی‌تری دارد.

همه مجموعه‌ها باید پای کار بیایند و انتظار مردم از وزرا و مسئولان این است که وزرای مربوطه در آنجا حضور پیدا کرده و به مشکلات رسیدگی کنند؛ چراکه آب، برق و گاز از نیازهای اساسی مردم است و  استمرار این شرایط نباید منجر به نارضایتی مردم شود، از این رو زمینه سوءاستفاده دشمنان باید از بین برود.

آیت‌الله حسینی بوشهری در عین حال با یادآوری این مسئله که مردم ایران اسلامی وفادار هستند و همراهی می‌کنند و مشکلات را می‌دانند، بیان کردند: وظیفه ما این است که نگذاریم این مشکلات باقی بماند و باید هیأت ویژه‌ای به خوزستان اعزام شود و وزرای مربوطه تا رفع مشکل به صورت یک کار فوق‌العاده به این مسئله رسیدگی کنند.

دیدگاه‌ها   

خوزستان
#4 خوزستان 1395-11-27 09:06
ریزگردها نفس مردم را بریده بجای اینکه بودجه مقابله با ریزگردها زیاد شود همین بودجه موجود را نیز قطع کردند این کار جز دشمن کردن مردم با نظامی که دوستش دارند چیز دیگری نیست
نقل قول کردن
جباری
#3 جباری 1395-11-26 13:58
ناراحت نباشید خانم ابتکار مشغول تفریح و خوشگذرانی با اقوام هستند
نقل قول کردن
ناشناس
#2 ناشناس 1395-11-26 13:56
تمام خطوط ایجاد برق در استان ما به گل نشستند اگر خطوط برق همگی از زیرزمین رد شوند چنین مشکلاتی نخواهیم داشت ولی کسی که باید دلسوزی کنه پیدا نمیشود
نقل قول کردن
ریه های خسته
#1 ریه های خسته 1395-11-26 10:14
نوکرتم حاجی پابوستم مسئولین خود خوزستان مرده ان کسی از ما یادی نمیکنه کسی به فکر مرگ و زندگی ما نیس تو که از ما نیستی فکر مایی خیلی آقایی خیلی مردی نوکرم به مولا زنده باشی دمت گرم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.