دشمن تلاش می‌کند با نفوذ در حوزه‌های علمیه "حوزه سکولاریزم" بسازد95/12/07

  نماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند با نفوذ در حوزه‌های علمیه حوزه سکولاریزم بسازد فرمودند: حوزه علمیه که در گذشته انقلابی بوده و امروز نیز باید در این مسیر پرفراز و نشیب انقلابی باقی بماند و راهش را ادامه دهد.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، ظهر دیروز در جمع روحانیون و طلاب شهرستان دیر با بیان اینکه روحانیون نقش مهم و تاثیرگذاری در جامعه دارند اظهار داشتند: روحانیت همواره در همه عرصه‌های اجتماع بنیانگذار و در تمام صحنه‌ها نقش آفرین و بصیرت‌افزا  هستند.

ایشان با بیان اینکه نظام منحوس ستم شاهی با رهبری امام راحل و روحانیت سرنگون و نظام جمهوری اسلامی جایگزین آن شد تصریح کردند: روحانیت فدایی، انقلابی و همیشه در صحنه حاضر است و از ملالت‌ها هراسی به دل راه نمی‌دهد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از جمله استکبار جهانی برای اجرایی شدن ترفندهای خود به راه‌های گوناگون متوسل می‌شود بیان کردند: حضور با شکوه مردم و روحانیت در صحنه‌های مختلف بارهای دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید کرده و این‌بار نیز حضور پرشور مردم و روحانیت در راهپیمایی 22 بهمن جهان را مبهوت و تهدیدهای دشمنان را خنثی کرد.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه روحانیون در عرصه‌های مختلف دشمنان را ناامید کرده‌اند افزودند: روحانیون پرچم‌دار حرکت انقلابی مردم و از بین برنده نقشه‌های زهرآگین دشمن هستند چراکه  روحانیون اقتدار دشمنان را شکسته‌اند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه تمام توطئه‌های دشمنان با یک سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی خنثی می‌شود خاطرنشان کردند:  دشمنان بر این مهم توجه دارند که  با یک سخنرانی رهبر معظم انقلاب تمام توطئه‌های آنان بر ملا و نقش برآب می‌شود.

حوزه علمیه که در گذشته انقلابی بوده و امروز نیز باید در این مسیر پرفراز و نشیب انقلابی باقی بماند و راهش را ادامه دهد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان  با تاکید بر توجه به تفکر انقلابی در همه عرصه‌های اجتماع خاطرنشان کردند: فلسفه پیام رهبر معظم انقلاب مبنی بر انقلابی ماندن حوزه‌ها به سبب نقص در روحانیت نیست بلکه به خاطر احساس خطر از ناحیه دشمن است.

آیت الله حسینی‌بوشهری با بیان اینکه دشمن برنامه نفوذ در  حوزه‌های علمیه را مورد توجه قرار دارد عنوان کردند: دشمن تلاش می‌کند با نفوذ در حوزه‌های علمیه حوزه سکولاریزم بسازد.

معاون  جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر توجه به انقلابی ماندن در حوزه علمیه تصریح کردند: حوزه علمیه انقلابی یعنی اخلاص داشتن و اینکه در عرصه‌های مختلف پاسخگوی شبهه‌های جامعه باشد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.