مسئولان نسبت به مردم و معیشت آنان احساس مسئولیت کنند95/12/21

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»،در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد فرمودند: در دیدار اعضای خبرگان رهبری با رهبر انقلاب، ایشان بیانات بسیار تاثیرگذاری داشتند. رهبری به جِد از مسؤولان خواستند نسبت به مردم و معیشت آنها احساس مسؤولیت کنند.

امام جمعه قم فرمودند: با برداشتن تحریم ها قرارداد با کشورهای خارجی کمتر محقق شده است، اگر کشور بخواهد با این قراردادها به نتیجه برسد راه به جایی نمی‌برد و باید به خودمان تکیه داشته باشیم.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه یکی از بنیان‌های ثبات کشور و نظام رضایت جامعه و مردم است و مسؤولان باید به این مهم توجه کنند، افزودند: دشمنان گاهی ما را به مخالفت با حقوق بشر متهم کرده و گاهی تروریست معرفی می‌کنند و رهبری فرمودند به جای اینکه موضع تدافعی بگیریم باید موضع تهاجمی در برابر آنها بگیریم.

ایشان با اشاره به اقدامات ترامپ مبنی بر جلوگیری از ورود مردم ایران و برخی از کشورها به آمریکا به بهانه‌های واهی افزودند: کارنامه و پرونده حقوق بشر شما و نیروهای منطقه‌ای سیاه است، این همه مردم در یمن و سوریه کشته می‌شوند، آیا اینها رعایت حقوق بشر است؟ بگویید پایه گذار تروریست در منطقه کیست؟ آیا شما و مزدورانتان در منطقه حامی مالی تروریست‌ها نیستید؟

عضو شورای عالی حوزه های علمیه در ادامه با اشاره به اینکه اشاعه فحشا در جامعه دینی روا و درست نیست، بیان کردند: یکی از مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد مسئله منکر پوشی است.

ایشان با بیان اینکه پوشاندن منکر به معنی ترک نهی از منکر نیست، افزودند: امروز شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به مسائل و پدیده‌هایی که بروز می‌کند دامن می‌زنند و یک گناه در سطح کل جامعه منتشر می‌شود.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه اشاعه گناه با آموزه‌های دینی همخوان نیست، بیان کردند: در راه مبارزه با منکر قبل از اینکه بخواهیم با معلول مبارزه کنیم، باید با علت مبارزه کرد.

ایشان با تاکید بر اینکه باید با ریشه‌های گناه مقابله کنیم تا نسل جوان گمراه نشود، خاطرنشان کردند: اگر سرقت در جامعه زیاد می‌شود باید ریشه‌یابی شود که منشا سرقت چیست.

امام جمعه قم در ادامه به سالگرد رحلت مرحوم حاج سید احمد خمینی اشاره کردند و افزودند: ایشان در زمان حیات امام یاور ایشان بود و بعد از ایشان نسبت به رهبری وفاداری بسیاری داشتند که یاد و نامشان را گرامی می‌داریم.

ایشان با اشاره به نامگذاری ۲۰ اسفند به نام روز راهیان نور، افزودند: رهبر انقلاب اسلامی ایران در دیدار دست اندرکاران راهیان نور مطالب مهمی را مطرح فرمودند و ایشان از دفاع مقدس به عنوان معدن طلا یاد کردند.

امروز دشمنان با ابزار فضای مجازی جوانان ما را به قتلگاه می‌برند و یکی از راهکارها برای مقابله با این اقدامات این است که از دفاع مقدس غافل نشویم.

دیدگاه‌ها   

ایوب
#3 ایوب 1395-12-28 07:27
سلام
مطالب جامع و خوبی بود
نقل قول کردن
رنگرز
#2 رنگرز 1395-12-23 06:49
حرفهای غیر ممکن می فرمایید شیخ مسئولین و مردم باهم نگنجند پس کی بخوره
نقل قول کردن
شهیدی
#1 شهیدی 1395-12-21 06:57
شاید باورم نشد وقتی این متن را خواندم که مگه میشه یک مسئولی فکر مردم باشه و به بقیه مسئولین هم تذکر بده زندگی میکنیم با زجر می میریم با زجر دنیامان شده جهنم هیچ وقت فکر نمی کردم بجای برسم که شکممان سیر نشه برای من خنده دار بود تا کی می خواد این وضع ادامه داشته باشه کسی هست فقرا را ببینه سیدجان تو رو خدا کاری کن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.