بصیرترین و زمان‌شناس‌ترین افراد باید نیروهای مسلح باشند96/01/28

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفتند: بصیرترین، آگاه‌ترین و زمان‌شناس‌ترین افراد باید نیروهای مسلح باشند.

حضرت آیت الله حسيني بوشهري«دامت برکاته»، نماینده مردم شریف استان بوشهر صبح یکشنبه در جمع کارکنان نیروی دریایی ارتش خارگ، بصیرت را یک ضرورت اجتناب ناپذیر برشمردند و اظهار داشتند: همه کسانی که به حق و حقیقت دعوت می‌کنند به تعبیر دیگر داعیان الی الله، باید خود آراسته به بصیرت باشند.

این کلام خدای متعال به پیامبر خطاب می‌شود که ای پیامبر بگو که این راه حق است راهی که الی الله جامعه بشری را به سوی خدا مبتنی بر بصیرت فراخوان می کند و این دعوت یک فراخوان معمولی و عادی نیست بلکه فراخوانی بر اساس شناخت و معرفت است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بیان کردند: بصیرت دارای ابعاد گسترده‌ای است و یک انسان چه در جایگاه رهبری الهی و دینی و چه در جایگاه رعیت باید پیوسته دارای بصیرت، شناخت و آگاهی باشد.

در مورد معرفت، خداشناسی و بندگی بصیرت لازم است؛ اگر انسان‌ها بصیر نباشند مسیر بت‌پرستی را طی می‌کنند. زمان نبی مکرم اسلام که دعوت پیامبر آغاز شد، عده‌ای سریع به پیامبر گرایش پیدا کردند که این نشان از بصیرت و آگاهی بود. راه را شناختند، مسیر را درست تشخیص دادند و در مسیر حق قرار گرفتند اما عده‌ای در مسیری که داشتند باقی ماندند و بصیرت پیدا نکردند.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به آیه ۵۲ سوره مائده به ضرورت دشمن شناسی پرداختند و تصریح کردند: دشمن‌شناسی اینجاست که آنهایی که در دلشان بیماری دارند را بشناسیم. اینها به سمت دشمنان سبقت می‌گیرند؛ می‌گوییم چرا فکر و اندیشه‌تان را با دشمنان تنظیم می‌کنید، می‌گویند نگرانیم برای ما مشکلی پیش بیاید، می‌خواهیم هم در جبهه دشمن جا داشته باشیم و هم در جبهه حق اینها، دارای هویت متزلزلند و اینها ضربه می‌زنند.

ایشان افزودند: نیروهای مسلح باید هوشیارتر و بابصیرت‌تر از دیگران باشند؛ بنابراین بصیرترین، آگاه‌ترین و زمان‌شناس‌ترین افراد باید شما نیروهای مسلح باشید و نقش عقیدتی سیاسی‌ها و روحانیون نیروهای مسلح در تقویت بصیرت و باورهای دینی بسیار خطیر است.

 

 

دیدگاه‌ها   

مقداد گرزین
#7 مقداد گرزین 1396-02-02 04:47
اسم بصیرت هر جا میاد ادم یاد بی بصیرتی هاشمی رفسنجانی می فته چه کرد چه شد و چه خار و ذلیل از دنیا رفت
نقل قول کردن
مدافع حرم
#6 مدافع حرم 1396-01-31 14:54
شماها با تخریبتون بدور گفتگوهای منطقی محبوبیت این افراد رو بیشتر میکنید همانطور که با هاشمی و خاتمی اینطور شد. اگه منطق دارید با منطق و الا با تمسخر و کاریکاتور کاری نمیتونید بکنید.
نقل قول کردن
غلام علیاری
#5 غلام علیاری 1396-01-30 15:49
دیگه دوره حرف توخالی شعار الکی تمام شده مردم به روحانی رای نمیدن
نقل قول کردن
سوادکوهی
#4 سوادکوهی 1396-01-30 12:19
اﺯ ﮔﻮﺳﻔﻨﺪﯼ ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ : ﺍﮔﺮ ﺗﻮ ﮔﺮﮒ ﺑﻮﺩﯼ ، ﭼﻪ ﻛﺎﺭ ﻣﯽ ﻛﺮﺩﯼ ؟ﮔﻮﺳﻔﻨﺪ ﮔﻔﺖ : ﻣﻦ ﮔﺮﮒ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻋﻠﻒ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﻋﺎﺩﺕ ﻣﯽﺩﺍﺩﻡ ،ﺗﺎ ﺩﯾﮕﺮ ﺑﻪ ﮔﻮﺳﻔﻨﺪ ﻫﺎﯼ ﺑﯽ ﮔﻨﺎﻩ ﺣﻤﻠﻪ ﻧﻜﻨﻨﺪ . ﺍﺯ ﮔﺮﮔﯽ ﻫﻢ ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ : ﺍﮔﺮ ﮔﻮﺳﻔﻨﺪ ﺑﻮﺩﯼ ، ﭼﻪ ﻛﺎﺭ ﻣﯽ ﻛﺮﺩﯼ ؟ﮔﻔﺖ : ﻣﻦ ﺑﻪ ﮔﻮﺳﻔﻨﺪ ﻫﺎ ﻣﯽ آﻣﻮﺧﺘﻢ ﻛﻪ ﭼﻪ ﻃﻮﺭ ﺑﺎ ﺩﻭ ﭘﺎﯼ ﻋﻘﺒﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﺳﺮ ﮔﺮﮒ ﻫﺎ ﺑﺰﻧﻨﺪﻭ آﻥ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﻜﺸﻨﺪ .ﺫﺍﺕ ﻫﯿﭻ ﺣﯿﻮﺍﻧﯽ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﻋﻮﺽ ﻛﺮﺩوﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﻫﻢ ﺑﺎ ﭘﻮﺷﯿﺪﻥ ﻟﺒﺎﺱ ﻫﺎﯼ ﺭﻧﮕﺎﺭﻧﮓ ﺫﺍﺗﺸﺎﻥ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻧﻤﯽ ﻛﻨﺪ!
حسن روحانی خائن با پوشیدن لباس روحانیت خودش را مخفی کرده ولی مردم می بینند
نقل قول کردن
موسوی محمد
#3 موسوی محمد 1396-01-29 10:07
میلاد نور مبارک باد
ولادت فرخنده ی رهبر دوست داشتنی را به محضر امام عصرو همه عاشقان و دلباختگان آن حضرت و بسیجیان سراسر عالم اسلامی تبریک عرض می نمایم .برای عمر بابرکت و سلامتی اش صلوات
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
نقل قول کردن
علمدار ولایت
#2 علمدار ولایت 1396-01-28 13:01
با سلام بنده دوره احمدی نژاد رو به دو قسم میکنم دور اول خوب بودن و دور دوم بد. محمود از حسن ظن رهبری سو استفاده کرد و این رو هم خودش نکرد بلکه توسط اطرافیانش مثل مشایی اتفاق افتاد. به هر حال، حال فعلی افراد ملاک است و محمود صلاحیت خودرو با این کارش از دست داد باید بصیرت داشت نه اینکه جلودار کسی باشیم که وقتی فردا خرابکاری کرد مقصر اسلام و روحانیون باشن. خیلی ممنون
نقل قول کردن
نامور
#1 نامور 1396-01-28 09:12
پدرم بیل بدست ،فهمیده احمدینژاد نباید میومد ، چون با حضورش جلو رهبری ایستاده ، قبلا بهش رای داده ، ولی دیگه بهش رای نمیده بصیرت را از مردم زحمتکش بیاموزیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.