احزاب و تشکل‌ها تماشاچی و نظاره‌گر نباشند96/03/15

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، نماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ظهر یکشنبه در نشست با اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار داشتند: در دین اسلام بر لزوم وحدت و اتحاد بین مسلمانان تاکید زیادی شده است و دوری از تفرقه به عنوان یکی از رموز موفقیت و پیشرفت در جامعه مطرح است.

ایشان از قیام به عنوان گام بعدی برای دستیابی به موفقیت در جامعه دینی یاد کردند و ادامه دادند: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به عنوان نیروهای ارزشی بر اساس تکلیف الهی در این مسیر وارد شده است و فضای جامعه را به حرکت درآورده است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه تلاش جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای ایجاد شرایط مناسب حضور حداکثری در انتخابات بود، خاطرنشان کردند: نفس این کارها ارزشمند است و شاهد فضاسازی خوبی در این زمینه بودیم.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری از فرهنگ‌سازی حضور حداکثری به عنوان یکی از نتایج مطلوب فعالیت جمنا نام بردند و بیان کردند: این حرکت یک سرمایه مهمی برای نتایج بعدی است.

ایشان با بیان اینکه آیا حرکت امام حسین(ع) در برابر دشمنان را می‌توان یک شکست تلقی کرد تصریح کردند: واژه پیروزی و شکست تعابیر مختلفی دارد؛ کسانیکه پیروزی را پیروزی شمشیر می‌دانند کلمه شکست درست است.

آیت‌الله حسینی بوشهری افزودند: نفس این جنگ و نهضت که آنچه امروز در عرصه دین دینداری هویدا است در پرتو حتی آن شکست ظاهری ولی این حرکت اوج پیروزی بود. صدای رسای حضرت امام حسین(ع) و اصحابش شرایط و فضایی ایجاد کرد که عرصه را بر دشمن تنگ کرد.

فعالیت مجموعه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای ایجاد یک تحرک و پویایی در فضای جامعه یک کار بسیار مهمی بود و این حرکت سهم مهمی در حضور حماسی مردم در انتخابات داشت.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور سلایق مختلف در انتخابات اخیر، تاکید کردند: مردم نقاط مختلف کشور حضوری حماسی در صحنه داشتند و با حضور ۷۳ درصدی در انتخابات اوج دموکراسی را به نمایش گذاشتند.

ایشان با اشاره به اینکه مدعیان حقوق بشر دارای مشارکت ۵۵ درصدی در انتخابات خود هستند، افزودند: با حرکت عظیم و گسترده ملت ایران در انتخابات، اندیشمندان و رسانه‌های آمریکایی ترامپ را سرزنش کردند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه با پایان یافتن رقابت‌های تبلیغاتی و انتخاباتی هم‌اکنون زمان تلاش برای توسعه و پیشرفت کشور است، ادامه دادند: احزاب و تشکل‌ها تماشاچی و نظاره‌گر نباشند و با خیرخواهی برای رفع مشکلات در جامعه تلاش  و مطالبه‌گری کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.