پیام امام در قلب آن‌ها نشسته است / فلسطین موضوع اول ایران اسلامی است96/04/03

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد، در سخنانی اظهار داشتند: امام راحل با اقدام هوشمندانه خود آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نام نهادند و حضور گسترده مردم در کشورهای مختلف بیانگر آن است که پیام امام در قلب آن‌ها نشسته است.

روز قدس در حقیقت روز ایستادگی برابر استکبار و روز سر دادن شعار علیه ظالمان و دفاع از مظلوم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انسان آزاده‌ای وقتی می‌شنود مردمی را از خانه خود بیرون راندند آزرده خاطر می‌شود، افزودند: امروز در یک شرایط حساسی قرار داریم و دشمنان برای به انحراف کشاندن ذهن مسلمانان از مسئله بحرانی فلسطین دست به ایجاد اختلاف میان امت‌های اسلامی و درگیر کردن آن‌ها با استفاده از گروه‌های تروریستی زدند.

آمریکایی‌ها به دنبال آن هستند تا با قرارداد ۵۰۰ میلیارد دلاری بتوانند هر کاری در منطقه انجام دهند اما ملت ایران همواره فریاد دفاع از سرزمین‌های اشغالی و امت‌های اسلامی منطقه را سر داده است و به تبعیت از مقام معظم رهبری با صدای رسا اعلام می‌کند که فلسطین موضوع اول ایران اسلامی است.

آیت الله حسینی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات تروریستی داعش در تهران گفتند: در این مسئله ملت ایران انتظار داشتند که مسئولان و نیروهای امنیتی و نظامی سیلی محکمی به تروریست‌ها بزنند که خوشبختانه سیلی محکمی نواخته و به خبر نخست جهان تبدیل شد.

دشمنان و تحلیلگران آنان بیان می‌کنند که این پیام روشنی برای رژیم صهیونیستی و اشرار منطقه نیز بوده است و اگر این گونه حوادث ادامه یابد سیلی‌های محکمی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

دیدگاه‌ها   

مرتضی شهیدی
#1 مرتضی شهیدی 1396-04-05 09:11
امام خمینی و رهبری فعلی باعث لرزه انداختن در تن دشمنان هستندمهدی فاطمه بر شیعیان همچون ولیست نایب او در جهان سید علیست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.