امروز مهره های عربی به دست آمریکا عوض می شوند96/04/03

امام جمعه قم فرمودند: روزگاری کشورهای عربی در جنگ ۶ روزه در مقابل اسرائیل ایستادند، ولی امروز مهره های عربی به دست آمریکا عوض می شوند و در مقابل ۵۰۰ میلیون دلار جریان کشورها را تغییر می دهند و علیه ما ائتلاف عربی و عبری ایجاد می کنند،دلیل آن نیز دفاع ما از سرزمین قدس و قبله اول مسلمانان است.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد فرمودند: ملت به امر قرآن علیه ظالم فریاد می کشند؛ قصه دردناک فلسطین آزاردهنده است؛ ملتی در یک توطئه فرامنطقه ای از خانه و کاشانه خود اخراج شدند و در همین راستا آنها را شکنجه داده و از حقوق خود محروم می کنند.

رهبر انقلاب فرمودند، دشمنان یک موجودیت حقیقی را  به یک موجودیت جعلی مبدل کردند؛ امروزه در یک شرایط سخت و بحرانی قرارداریم و دشمنان برای انحراف فکر جهانی از مساله فلسطین به دنبال ایجاد اختلاف و ساختن گروه هایی مثل داعش هستند تا ذهن مردم از فلسطین دور شود.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کردند: روزگاری کشورهای عربی در جنگ 6 روزه در مقابل اسرائیل ایستادند، ولی امروز مهره های عربی به دست آمریکا عوض می شوند و در مقابل 500 میلیون دلار جریان کشورها را تغییر می دهند و علیه ما ائتلاف عربی و عبری ایجاد می کنند و دلیل آن نیز دفاع ما از سرزمین قدس و قبله  اول مسلمانان است.

اگرچه سرزمین فلسطین اشغال شده، ولی با صدای رسا اعلام می کنیم مساله فلسطین، همچنان مساله اول ایران اسلامی و جهان اسلام است.

امروز تنها راهکار پیروزی ملت فلسطین را در اتکا به ذات حق تعالی می دانیم و باید از او مدد بطلبند و به تعبیر رهبر عزیزمان هرراهی بروند بی نتیجه است.

ان شاءالله روزی فراخواهد رسید که ملت ما در مصلاهای کشور برای مردم و ملت مظلوم فلسطین جشن پیروزی بگیریم.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کردند: ما به سپاه عزیزمان که جنگ را در کنار نیرهای مسلح به زیبایی اداره کرد و به نیروهای بسیجی، امنیتی، نظامی و انتظامی مان تبریک می گوییم و امیدواریم همیشه قهرمانانه در صحنه بمانید.

ایشان با اشاره به حادثه سوقصد به رهبر انقلاب در مسجد ابوذر گقتند: آنجا که خدا بخواهد و عزیزی را برای ملت ایران و کسانی که دل در گروه حقیقت دارند، نگه دارد، تیر دشمنان و منافقان به سنگ می خورد و رهبر عزیز ما به عنوان ذخیره الهی برای ما خواهد ماند.

مردم ما امنیت اقتصادی و اجتماعی را طالب هستند و قوه قضاییه نیز باید برنامه ها را به جایی برساند که مشکلات سر راه مردم ما نباشد.

رهبر معظم انقلاب به نخست وزیر عراق فرمودند؛ به آمریکا اعتماد نکنید؛ زیرا هرکسی به آمریکا اعتماد کرده، سرنوشتش معلوم است و این مصوبه اخیر مجلس سنای آمریکا اوج خباثت دشمنان ما است.

آیت الله حسینی بوشهری در خطبه های اول نماز جمعه نیز گفتنند: ماه رمضان ماه رسیدگی به ایتام و مساکین در ماه رمضان از واجبات است که باید به آن الزام داشت و در این روزهای آخر باید به عمل کرد.

امام صادق(ع) بیان می کند کسی که همسایه معصیت کاری دارد و هیچ عکس العملی در مقابل معصیت او از خود نشان نمی دهد، در گناه او شریک است.

آیت الله حسینی بوشهری بیان کردند: اگر جامعه خود را در مقابل منکرات جامعه بی تفاوت باشند و تصور کنند هر کسی را گور خود می گذارند، هیچ گاه مشکلات جامعه حل نخواهد شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.