تبلیغ و پیام رسانی دینی مهمترین رسالت روحانیت است96/04/05

عضو شورای عالی حوزه های علمیه، با اشاره به جایگاه تبلیغ، گفتند: مقوله تبلیغ آنچنان مهم است که خداوند در بین ۱۲۴ هزار پیامبر خویش گاهی یک پیامبر را فقط برای یک خانواده یا یک روستا مبعوث کرده است.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته» عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری پیش از در همایش تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی، در بوشهر به نقش روحانیت در مقوله تبلیغ و فرهنگ جامعه، اهمیت و جایگاه تبلیغ، ویژگی های مبلغ و رسالت و نقطه هدف مبلغین پرداختند و گفتند: روحانیت در همه ابعاد تاریخ، تبلیغ و پیام رسانی دینی را به عنوان رسالتی سترگ انجام داده است.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به جایگاه تبلیغ ابراز داشتند: مقوله تبلیغ آنچنان مهم است که خداوند در بین 124 هزار پیامبر خویش گاهی یک پیامبر را فقط برای یک خانواده یا یک روستا مبعوث کرده است.

ایشان با بیان ویژگی های یک مبلغ ادامه دادند: مبلغ در بیان احکام دین خداوند نباید از انتقاد و حتی استهزاء بهراسد و از میدان به در برود، چرا که حتی پیامبران الهی هم توسط دشمنان به استهزاء گرفته می شدند.

معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین حوزه، ارائه محتوا، شیوه بیان مطالب و داشتن شجاعت را از دیگر ویژگی های یک مبلغ عنوان کردند و ادامه دادند:  بیان احکام، دفاع از ولایت فقیه به عنوان رکن رکین انقلاب اسلامی و فرهنگ سازی فریضه امر به معروف و نهی از منکر از محور های فعالیت های مبلغین است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.