کابینه‌ای انتخاب شود که بتواند وعده‌های انتخاباتی رئیس جمهور را عملی کند96/04/23

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته» امام جمعه قم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد، در خصوص تشکیل کابینه دولت جدید ابراز داشتند: رئیس جمهور در طول انتخابات وعده‌هایی داده است لذا پیشنهاد ما این است وزرایی انتخاب شوند که از شاخص‌های لازم جهت عملی شدند وعده‌ها برخوردار باشند و در جهت پایان یافتن بیکاری و مشکلات معیشتی، رونق تولید تلاش کنند.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه معیارهای حزبی و جناحی نباید در تعیین کابینه نقش داشته باشد که اگر این‌گونه باشد امیدی به آن در حل مشکلات نخواهد بود، افزودند: افرادی که انتخاب می‌شوند باید دارای روحیه جهادی، انقلابی، سعه صدر، انتقاد پذیر و متواضع باشند.

ایشان با اشاره به سالروز شهادت امام صادق(ع) و یورش به مدرسه فیضیه، گفتند: جلادان در این روز حریم فیضیه و روحانیت را شکستند و عده‌ای را به شهادت رساندند.

آیت الله حسینی بوشهری به اولین دوره تشکیل مجلس خبرگان رهبری پرداختند و افزودند: تعیین امام خامنه‌ای به عنوان رهبری مهم‌ترین و زرین‌ترین اقدام این مجلس بوده است.

آیت الله حسینی بوشهری همچنین به سالروز تشکیل شورای نگهبان اشاره کردند و گفتند: این شورا با ژرف‌اندیشی امام خمینی(ره) برای حفظ جمهوریت و اسلامیت نظام تشکیل شد و حقیقتا از روز تشکیل تاکنون دغدغه‌ای جز حفظ جمهوریت و اسلامیت نظام نداشته است.

امام جمعه قم در بخش دیگری از سخنان خود، به امر به معروف و نهی از منکر اشاره کردند و گفتند: گسترش مفاسد اجتماعی، محرومیت جامعه از برکات الهی و تسلط نااهلان بر جامعه دینی از پیامدهای ترک این عمل است.

دیدگاه‌ها   

غ م
#1 غ م 1396-04-23 13:27
دوستتون داریم و با دیدنتون ارامش میگیریم ..
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.