مراسم تجلیل از آیت‌الله جنتی با اهدا نشان فاطمی برگزار شد.96/04/23

مراسم تجلیل نمازگزاران نماز جمعه قم از نیم‌قرن مجاهدت یار امام راحل و مقام معظم رهبری، آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه موقت تهران ظهر امروز برگزار شد.

این مراسم که با اهدا نشان فاطمی به آیت‌الله جنتی توسط حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»،آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) انجام شد از خدمات نیم‌قرن تلاش و مجاهدت آیت‌الله جنتی تجلیل به عمل آمد.

امام‌جمعه قم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مصلی قدس قم، سالروز تأسیس شورای نگهبان را مورد اشاره قرار دادند و اظهار داشتند: شورای نگهبان برای جمهوریت و حفظ اسلامیت نظام جمهوری اسلامی تشکیل شد، و از زمانی که مسئولیت دبیری این شورا را آیت‌الله جنتی به عهده داشته‌اند، فقها و حقوق‌دانان شورای نگهبان نسبت به حفظ جایگاه شورای نگهبان اهتمام دارند.

ایشان با اشاره به حضور آیت‌الله جنتی در جایگاه دبیری شورای نگهبان گفتند: در زمان حضور آیت‌الله جنتی، وی جلوی طمع‌ورزی دشمنان را گرفته‌ و سعی کردند موازین انقلاب را حفظ کنند.

به فرموده آیت‌الله حسینی بوشهری، آیت‌الله جنتی در برهه‌های مختلف تلاش داشته‌اند که انقلاب بماند و آرمان‌های امام راحل حفظ شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.