جلسه کارگروه کمیسیون «حراست و پاسداری از ولایت‌فقیه» خبرگان برگزار شد96/04/26

جلسه کارگروه کمیسیون «حراست و پاسداری از ولایت‌فقیه» مجلس خبرگان رهبری، به‌منظور بررسی وظایف کمیسیون طبق آیین نامه داخلی مجلس خبرگان، عصر دیروز برگزار شد.

جلسه کارگروه کمیسیون «حراست و پاسداری از ولایت‌فقیه» مجلس خبرگان رهبری، به‌منظور بررسی وظایف کمیسیون طبق آیین نامه داخلی مجلس خبرگان، عصر دیروز ۲۵ تیر برگزار شد.

در این جلسه که در دبیرخانه این مجلس در قم برگزار شد، چهره‌هایی چون حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته» عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام محمدی عراقی، آیت‌الله کعبی، حجت‌الاسلام فرحانی، حجت‌الاسلام تلخابی و حجت‌الاسلام حاج ابوالقاسم دولابی حضور داشتند.

در جلسه ، طرح‌های پیشنهادی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت تا با ارائه به هیئت‌رییسه مجلس خبرگان در صورت تأیید به مرحله اجرا درآید.

 

دیدگاه‌ها   

سیدعلوی
#3 سیدعلوی 1396-04-27 16:58
مجلس خبرگان چشم نظام است
نقل قول کردن
مجید
#2 مجید 1396-04-27 08:33
سلام جانم فدای رهبری که در تمام دنیا بی همتاست و نه تنهاایرانی ها که بیگانه هم او را دوست دارد و با احترام نام می برد
نقل قول کردن
میثاق
#1 میثاق 1396-04-26 17:49
همیشه دوست داشتم حضوررهبری برسم و بوسه بردست راستشون بزنم.اما حیف که لیاقتش را ندارم،چه برسد که بروی ماه محمدیشان.باید این آرزو را به گور ببرم.دیدنش بسی لذت بخش است که از وصفش عاجزم.روز به روز که سیمایش پریشانتر میشه حال منم بدترمیشه.کاش میشد عمرم را بهش میبخشیدم.ولی میتونم که جانم رو فدای پسر فاطمه کنم!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.