حل مشکلات معیشتی مردم، انتظار جدی رهبر انقلاب از رئیس جمهور است96/05/14

عضو شورای عالی حوزه های علمیه فرمودند: انتظار جدی مقام معظم رهبری از رئیس جمهور، حل مشکلات معیشتی مردم به خصوص معضل بیکاری است.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در گفتگو با خبرنگار یکی از خبرگزاری ها با اشاره به مراسم تنفیذ و این مطلب که انتظار جدی مقام معظم رهبری از رئیس جمهور، حل مشکلات معیشتی مردم به خصوص معضل بیکاری است، ابراز داشتند: سخنان رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ حکم دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نکات متعددی در بر داشت که از جمله آن‌ها توجه به مسائل داخلی، معیشت مردم و حل مشکلات آنان است.

این انتظار به طور جدی از دولت دوازدهم وجود دارد که در خصوص کاهش آمار بیکاری و حل مشکلات اقتصادی مردم که با آن ها دست به گریبان هستند، گام های بهتر و بیشتری بردارد.

امام جمعه قم ادامه دادند: نکته مهم بعدی که در فرمایشات مقام معظم رهبری وجود داشت، ارتباط خوب و  گسترده دولت با دنیا بر اساس سه اصل مهم عزت، حکمت و مصلحت است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه در پایان گفتند: سومین نکته مهم که مورد تأکید رهبر فرزانه انقلاب قرار گرفت، ایستادگی در مقابل دشمنان، مقاومت همه جانبه در برابر آنان و دادن پاسخ قاطع به آن‌هاست که ان شاءالله دولتمردان و شخص آقای دکتر روحانی به طور ویژه تر به این مسائل توجه دارند.

دیدگاه‌ها   

مراد یزدی
#1 مراد یزدی 1396-05-14 05:30
سلام عرض میکنم متاسفانه حل مشکل معیشتی مردم به یک آرزو تبدیل شده است کسی فریاد رس این فریاد گرسنگی نیست هر کس اطراف خود را امن می کند و این مردم هستند که باید بسازند و بسوزند و دم نزنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.