مسئولین برای خدمت صادقه، عمل شهدا را الگو قرار دهند96/06/02

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته» در دیدار سردار هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین در قم برگزار شد با بیان اینکه شهادت محسن حججی باعث ایجاد فضای معنوی و وحدت بین آحاد جامعه و حتی درفضای مجازی شده است گفتند: این عمل نشان دهنده نقش و جایگاه شهید و شهادت است که این همه برکات دارد و باعث خنثی شدن نقشه های دشمنان گردیده است.

معاون جامعه  مدرسین بابیان اینکه جامعه اسلامی، عزت،  استقلال، قدرت بین المللی و چانه زنی درعرصه دیپلماسی  را مدیون شهدا و خانواده آنها است،ابراز داشتند: اوج این عزت از عاشورا کلید خورده به طوری که خون مظلومانه حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش، نهال تازه کاشته را آبیاری و با مظلومیت خود براین ریشه گواهی داده اند.

امام جمعه قم بابیان اینکه یکی از رسالت های بنیاد شهید، حفظ کرامت و عزت خانواده شهدا است اظهار داشتند: تا کنون این بنیاد توانسته خدمات شایسته ای در ارتباط با شهدا و خانواده آنها انجام دهد که در جای خود لازم است تقدیر کرد.

عضو خبرگان رهبری بابیان اینکه نباید به این اندازه اکتفاء کرد و برای عزت و استقلال و کرامت خانواده شهدا تلاش بیشتر لازم صورت گیرد، یکی از فعالیت خوب این بنیاد را اجرای طرح سپاس به عنوان تکریم از خانواده شهدا دانستند.

ایشان با بیان اینکه در انقلاب اسلامی، شهدایی مانند رجایی و باهنربا خدمت به کشور و انقلاب خوش درخشیدند و همه تلاش خود را بکار گرفتند تا رضایت مندی خدا را در کارها به همراه داشته باشند، تاکید کردند: لازم است عمل این دو شهید الگویی برای سایرمسئولین در نظام باشد.

دیدگاه‌ها   

مراد
#1 مراد 1396-06-02 11:32
من که روز و شب این مسئولین را نفرین میکنم خانه ما در آتش سوخت زندگی ما سوخت کسی نبود حتی دلجویی کند با این گرانی با این دزد بازار چگونه بلند بشیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.