رویش‌های انقلاب کم نیست 96/06/04

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته» در خطبه‌های نمازجمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد با تأکید بر این که رویش‌های انقلاب کم نیست، فرمودند: همان گونه که مقام معظم رهبری بیان کردند باید روی سرمایه‌های دینی و انقلابی سرمایه گذاری شود، زیرا شایستگی در میان جوانان ایران به نحوی زیاد است که برای ادای وظیفه صف کشیدند و لحظه شماری می‌کنند و در مقابل مسئولان نیز باید تلاش کنند که بودجه‌ها و هزینه‌ها را به منظور پابرجایی فرهنگ دینی و انقلابی هزینه کنند.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود به هشت مورد از مضرات امر به معروف و نهی از منکر اشاره کردند و گفتند: اگر امر به معروف و نهی از منکر انجام نشود افراد آن جامعه گناه می‌کنند، گناه را کوچک می‌شمارند و بر آن شادمانی و اصرار می‌ورزند و جامعه به تدریج جذب الگوهای دینی می‌شود و گاهی قابل تشخیص نیست که در یک خیابان کشور اسلامی یا در یک کشور غربی قدم می‌گذاریم این‌ها به دلیل سکوت و بی‌توجهی‌هاست.

امام جمعه قم با بیان اینکه اثر زیان بار و تکان دهنده امر به معروف و نهی از منکر این است که جای معروف و منکر با هم جابه جا می‌شود، گفتند: همه این حرمت شکنی‌ها نتیجه رها شدن امر به معروف است.

گاهی به بهانه‌های مختلف مانند نبود شادی و آزادی و سخت‌گیری، امر به معروف را از صحنه جامعه اسلامی به بهانه‌های مختلف بیرون می‌کنند.

آیت الله حسینی بوشهری تأکید کردند: همه اقشار جامعه از جمله مسئولان، روحانیون، بازاریان و فرهنگیان در هر جا که می‌توانند امر به معروف و نهی از منکر را انجام دهند.

ایشان هچنین با اشاره به مناسبت‌های ماه ذی الحجه عنوان کردند: روایات زیادی در مورد فضیلت و برکات ماه ذی الحجه بخصوص دهه اول آن به دست ما رسیده است و مقصود از دو تعبیر شب‌های ده گانه و ایام معلومات در قرآن دهه اول این ماه است.

دیدگاه‌ها   

یوسف خزری
#1 یوسف خزری 1396-06-06 14:28
اقا بیدار شید ایران رو با نقشه دارند متلاشی می کنندواقعیتش همه سرکارید اینها نقشه امریکا و انگلیس برای از هم پاشاندن ایران است
خوب دقت کنید برای نابودی ایران لازمه این اتحاد از بین بره و این اتحاد از بین نمی ره مگر با چند دسته کردن مردم الان دارند همین کار را می کنند
عده ای را فرقه شیرازی ها دارند جذب می کنند و سید صادق با 12 شبکه انگلیس از او حمایت می کند
عده ای را با میهن پرستی و کوروش پرستی دور هم جمع کرده و از بقیه دارند جدت می کنند
عده ای را یمانی دروغین می سازند و سمت خود دعوت کرده و از جمع اصلی دور می کنند
عده ای را داعش که می گوید اسلام حقیقی است به خود جذب می کند
و ....
بعد مدتی که هر کدام سمت گروهی رفتند برای بقای خود به جنگ می پردازند و براحتی ایران تجزیه می شود و نابود می شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.